Inlägg från: Anonym (what?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (what?)

jag är kär i min mosters man

Är du helt dum i huvudet eller låtsas du bara ?

Tänker du på fullt allvar få en taskig relation till din FAMILJ bara för att få dig ett knull med mosterns gubbe ?
    Vissa gillar verkligen att ställa till det för sig själva.

• Anonym (what?)
    Herr Häst skrev 2011-08-05 17:58:15 följande:

Om han är tänd på dig och du fortsätter att reta honom genom att klä dig väldigt tajt, visa upp din kropp för honom, ta på honom och skicka andra signaler som hetsar upp honom och talar om för honom att du vill att han ska ta dig så finns risken att han till slut gör det, och då kan det vara för sent att dra sig ur. Dvs, om du leker med elden, var beredd på att du kan bränna dig.

Samtidigt tycker jag att du ska strunta i alla moralkakor som har serverats än så länge. Det finns ingenting som säger att en affär måste avslöjas. Risken finns förstås, men det är inte samma sak som att det måste hända. Däremot är det tveksamt om det är klokt att försöka få honom att lämna din moster för dig. Förmodligen vill han inte det, han är förmodilgen mest intresserad av att köra kuken i en tajt tonårsfitta. Även din förälskelse handlar i grund och botten om sexualdrift och parningsdrift, och detta går över efter ett tag. När det skett är det inte alls säkert att du vill leva resten av livet med honom (om vi nu antar att du skulle kunna förmå honom att lämna sin fru för din skull).

Jag var i en liknande situation för ett par år sedan med min frus systerdotter (hon var 16 då), och hon var möjligtvis ännu mer utmanande än du (t.ex. smekte hon mig över naken hud (t-shirt) när min fru inte var i närheten). Exakt hur det utvecklades behöver vi inte gå in på, men den riktigt starka attraktionen hon kände gick över efter ett tag.

Du är verkligen en förebild för ungdomen.... hoppas verkligen du inte har egna barn , har svårt att tro att du skulle uppskatta att en 35 årig gubbe drar över din 17 åriga dotter.

Jag hade nog slagit in knäskålarna med ett järnrör på snubben om det hade handlat om min dotter.
    En vuxen man borde ha bättre vett än att dra över sin partners syskondotter , gör han inte det så förtjänar han det som kommer.
  • Anonym (what?)
    Herr Häst skrev 2011-08-07 19:13:06 följande:
    Sedan när blev män "gubbar" vid 35-års ålder? Obestämd

Vett hit och vett dit. Jag tror inte att "slå in knäskålarna med ett järnrör" räknas som "vett" heller. Drömmer  Rent juridiskt är det du som åker i finkan, inte han. Men jag kan absolut förstå din reaktion. Men den reaktionen är inte mindre känslomässig/instinktsbaserad (eller "vettig") än att köra kuken i hustruns systerdotters söta och tajta tonårsfitta. Så, kanske låta bli de där stenarna som ligger så fint uppradade i glashuset?
    Jodå , det finns en väldigt fin fördel med knäskålstaktiken , det är att personen i fråga inte lär göra om det , svårt att ragga trång tonårsfitta när man sitter i rullstol , på det sättet har tagit bort ännu en parasit som utnyttjar andras förstroende.... helt klar värt lite tid på kåken med ett stort hånflin på läpparna Glad

Käsnlomässigt styrt,,, javisst , men samtidigt är det nog enda sättet att hanskas med sådana människor , de kan fortsätta bete sig som svin så länge människor är förlåtande / konflikträdda , tänker logiskt.. behövs nog lite mer käsnlomässigt styrt våld i samhället för att få stopp på parasiter,
  • Anonym (what?)
    Herr Häst skrev 2011-08-08 09:48:44 följande:
    Då tycker jag absolut att du ska tuta och köra om du råkar ut för en sådan situation. Men, var beredd på att mannen ifråga kanske slår tillbaka (hade det varit mig det handlat om hade jag gjort slarvsylta av dig (jag utgår från att du också är man) och sedan knullat din dotter igen). Det är inte helt lätt att gå upp till någon med ett hjärnrör i händerna utan att vederbörande märker det. Sätter du honom i rullstol för resten av livet får du nog räkna med en tre - fyra år i fängelse. Kan vara mindre bra om det finns andra äldre män i din dotters närhet som gärna väter kuken i hennes tajta tonårsfitta. Hur ska du kunna skydda henne från fängelset liksom? Bara en tanke.
    Nja , tror att du missförstått det hela , jag går ju inte dit för att utmana honom på en duell på tu man hand , jag plockar honom när han minst anar det , självklart har jag med mig ett par bastanta mindre trevliga polare som håller i honom medans jag slår in knäskålarna.

Om det blir fängelse eller ej tror jag beror lite på hur passt mycket man lyckas intala personen om att knäskålarna är bara en uppvärmning på vad som kommer om han går till snuten. Tjallar han ändå så får man väl sitta av tiden Flört

Om hon blir påsatt av äldre gubbar igen... tja då får man väl repetera manövern... som sagt lite sanslöst våld kan vara rätt effektivt ibland
  • Anonym (what?)
    Herr Häst skrev 2011-08-10 01:52:43 följande:
    Ah, där tappade du mig. Har lite svårt för att respektera yrkeskriminella liksom. Särskilt fega yrkeskriminella... Obestämd
    Tja , vet inte om det är fegare än att missbruka andras förtroende genom att dra över deras tonårsdöttrar.
    Dessutom är syftet inte att bevisa något för personen utan helt enkelt lösa ett problem , eftersom lagen inte kan tillämpas får man ta till andra metoder Flört
  • Anonym (what?)
    Anonym (pucko) skrev 2011-08-10 11:35:00 följande:
    honey, du har missuppfattat hela begreppet "självsäker". En självsäker person söker inte bekräftelse från sin mosters gubbe!
    Helt rätt , så typiskt för tonåringar att tro att de är så himla vuxna och kan allt , trotts att deras beteende skvallrar om något helt annat , vilket gubben antagligen är fullt medveten om och utnyttjar till max.

TS! får helt enkelt läras sig av sina egna misstag , om några år (när hon har vuxit till sig lite i huvudet) så lär hon blicka tillbaka på detta och ångra det , tyvärr kommer inte det lösa problemen med familjen.
Svar på tråden jag är kär i min mosters man