Inlägg från: Anonym (kär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kär)

jag är kär i min mosters man

det är så att jag är 17 år, 

min mosters man är typ 37 år, men han är snygg , jag tycker det i allafallFlört...

vi träffas hela tiden, alltså våra familjer..

jag vill ha honom såå mycket..
    jag brukar se honom titta på min bröst o kropp, men han gör inget åt sakan, 
    jag vet att han vill ha mig..  för jag är snygg o ung medan min moster är gammal..
    jag vet att det är taskig o jag älskar min moster men jag bryr mig inte.. jag vill ha honom..

va ska jag göra??

• Svar på tråden jag är kär i min mosters man
  • Anonym (kär)

jag vill inte bara ligga med honom, jag har faxtis känslor för denna man,

jag vet att det  är dålig att jag tänker så ,, men vad ska jag göra..

jag träffar honom typ varje dag..

+ min mamma o min moster står nära varandra.. det kommer att förstöra deras relation..

men jag har stora känslor för honom o det är inte enbart LUST..

till er som säger taskiga sakar.. snälla sluta.... för jag mår redan dålig.. 

• Anonym (kär)
    Anonym skrev 2011-08-05 17:19:10 följande:
    Ha,ha elelrhur. detta är någon som vill låtsas vara systerdottern i en annan tråd. 
    hehe.. skulle vara pinsam..

nej.. det är jag inte för jag har inte badat toplessvframför honom..

jag brukar ha jätte tajta kläder framför honom... o han älskar det för det ser jag på honom..

min moster fick en flicka för några månader sen... hon har blivit tjock.. hon säger till min mamma att han säger att hon ska gå ner i vikt o att han är inte lika tänd på henne som förut..
    så om jag ville  knulla honom så som många andra har skrivit.. jag skulle lätt kunna knulla honom.. men det är jag som inte vill såra min moster..
    han brukar titta på mina bröst.. o en gång när han tittade så sa jag.. vad då?? han sa:: nej men mm va fasta dina bröst är..
    jag sa tack.. så jag kämpar emot.. men men.. 
  • Anonym (kär)

jag förstår er.. jag har en kille också som älskar mig.. men jag vill ha honom så mycket.. jag vet inte vf..

det som stoppar mig är min mamma.. hon vet inte så klart.. hon o min moster är jätte nära.. om jag gör det så kommer min mamma att slänga ut mig.. det vet jag..

o jag vill inte att han ska lämna min moster eller min söta kusin..

för att vara ärligt så var det han som började.. han ger mig alltid blickar.. tittar på mina bröst..springer till dörren när jag kommer o vill alltid kramas osv.

vet inte vad jag ska göra.. jag mår illa.. 

• Anonym (kär)
    Anonym (pucko) skrev 2011-08-10 00:17:10 följande:
    Precis det jag också tror. Hon blir tänd bara för att hon är smickrad över att han ger henne uppmärksamhet.
    tro mig, jag får nog av uppmärksamhet, jag vill inte sitta o skryta om hur snygg jag är, jag är medveten om det o det är inte för att alla killer vill ha mig o tittar på mig o alla tjejer är avundsjuka på mig. utan för att jag är självsäkar o tar hand om mig. 
    om jag bara vill ha honom för att han tittar på mig så skulle jag välja ha alla killer jag träffar.
    utan jag vill ha honom för att han ser bra ut, mogen, jätte rolig, tar hand om en, hans sätt att prata, väldigt självsäkar o alla respekterar honom. han pratar väldigt ödmjukt med mig, det är inte så att jag saknar kärlek i mitt liv eller så, min kille älskar mig jätte mycket. men jag vill ha min mosters man, jag tror inte ens att de är lyckliga, för några dager sen var hon hos min mamma o jag hörde henne prata om att han vill inte ha henne längre o att han har förändrats. o att hon skulle ta självmord om han lämnade henne osv. hon känner sig tjock o ful efter förlossning,
    för att vara ärlig så är en del av mig ledsen o känner att det är mitt fel o andra delen är glad,

offf.. jag känner mig som en dålig människa.. men vad ska jag göra.. 
  • Anonym (kär)
    Anonym (pucko) skrev 2011-08-10 01:24:22 följande:
    Du ÄR en dålig människa, en bortskämd, kåt liten skitunge som tycker att du är så jävla häftig. Hoppas att du blir blåst så det bara smäller om det och att ingen av dina närmaste pratar med dig efter detta. Du behöver en nyttig näsbränna som kan lära dig att livet inte handlar om att bara ta vad man vill ha hela tiden.
    tack för din åsikt MEN jag bryr mig inte om vad ni tycker om mig.. jag vet själv hur jag är o jag är självsäkar nog att inte ta åt mig.. 

men tack!!!!!! 
Svar på tråden jag är kär i min mosters man