Anonym (pucko) skrev 2011-08-10 00:17:10 följande:
Precis det jag också tror. Hon blir tänd bara för att hon är smickrad över att han ger henne uppmärksamhet.
tro mig, jag får nog av uppmärksamhet, jag vill inte sitta o skryta om hur snygg jag är, jag är medveten om det o det är inte för att alla killer vill ha mig o tittar på mig o alla tjejer är avundsjuka på mig. utan för att jag är självsäkar o tar hand om mig.
om jag bara vill ha honom för att han tittar på mig så skulle jag välja ha alla killer jag träffar.
utan jag vill ha honom för att han ser bra ut, mogen, jätte rolig, tar hand om en, hans sätt att prata, väldigt självsäkar o alla respekterar honom. han pratar väldigt ödmjukt med mig, det är inte så att jag saknar kärlek i mitt liv eller så, min kille älskar mig jätte mycket. men jag vill ha min mosters man, jag tror inte ens att de är lyckliga, för några dager sen var hon hos min mamma o jag hörde henne prata om att han vill inte ha henne längre o att han har förändrats. o att hon skulle ta självmord om han lämnade henne osv. hon känner sig tjock o ful efter förlossning,
för att vara ärlig så är en del av mig ledsen o känner att det är mitt fel o andra delen är glad,
offf.. jag känner mig som en dålig människa.. men vad ska jag göra..