jag är kär i min mosters man
Ja du läste rätt, jag anser att du är ett pucko. Snacka om naivt beteende. Om du inte börjar fokusera på din egen kille snart kommer följande scenario utspela sig, var så säker:
DIn mosters man sätter på dig en gång, sedan ignorerar han dig fullständigt i resten av ditt liv. Kort därefter sätter han på din kompis eller nån annan i bekantskapskretsen. Din kille får reda på vad som hänt och dumpar dig. Din mamma får reda på det och slänger ut dig. Din moster får reda på det och pratar aldrig mer med dig. Inte din kusin heller för den delen. Tro mig, såna här hemligheter avslöjas alltid. Helt enkelt på grund av att ni är två om det, en av er kommer falla för frestelsen att berätta/skryta för någon om vad ni gjort.
Jag var själv tänd på min kollega ett tag men insåg redan innan något hann hända att jag egentligen bara var smickrad av hans intresse. Han är 20 år äldre och jag blev tänd av den bild av mig själv som jag såg i hans ögon. Samma sak gäller för dig. Det är bara en kul grej för dig att han är tänd på dig, skulle det bli av så kan du räkna med att han kommer att vara hårdhänt, respektlös och att inget blir som du fantiserat att det skulle bli.
Ditt liv blir ett helvete om du genomför detta, det kan jag garantera dig.