• Stilig Amelia

Päls

Jag har ett problem... Det är så att jag i vintras ärvde en päls av min moster, en jättefin, härlig rävjacka! Använde den med stolthet i vintras och fick många komplimanger för den, det var kul!
    Men för en tid sedan avslöjade min min kille att han blir så upphetsad när jag har den på, och att han önskar att vi kunde ha den med ibland i sängen... Jag känner inte att detta är något för mig, men vet inte hur jag ska göra... Vi hade en helt otrolig stund i den ute en gång i vintras, men då visste jag ju inte om detta! men nu, inomhus, känns det liksom litet tillgjort...
    Någon som har päls som har synpunkter, eller kanske t o m erfarenhet...? TACK!

• Svar på tråden Päls
  • Anonym

Jag har också en ärvd päls och visst har jag förfört honom i den. Men tyvärr var det inte lika spännande som din man tycker så den får nog hänga kvar i garderoben i fortsättningen...

• Stilig Amelia

OK, jaja, det är ju givetvis olika! Får man fråga vad för päls? Använder du den "som vanligt" då?

• Funman

Ta på dig pälsen och gå ut då.... så är ni ju inte inne.. njut av stunden

• Stilig Amelia

Ja det var ju ett roligt tips mitt i sommaren!
    Eller "gå ut i trädgården och låtsas som det regnar när grannarna flinar"...
    Hmm, jag håller mig nog helst inomhus med såna här saker.

• Stilig Amelia

*flyttar upp*

Ingen mer än jag som äger en päls...?

• Liria

Stilig Amelia- Jag undrar vad DU har för relation till pälsen själv?

Spelar det någon roll om det är någon fler som äger en päls?
    Jag kanske är ute och cyklar men har för mig att jag sett pälsdiskussioner som du haft tidigare???

Har jag fel så ber jag om ursäkt!

Tycker bara att det är konstigt att du gör en sån grej av detta med pälsen!

Känns det ok för dig kan du väl kn*lla med pälsen på och gör det inte det får du väl vara pälslös!

• Stilig Amelia

Liria,
    min relation är nog lite komplex antar jag.
    Jo, det spelar roll för mig, för jag undrar om det finns fler därute som är i min situation - är det inte så med alla frågor här eller?

• Anonym

Jag tycker gott att du kan testa en gång till och se vad du tycker! Har själv ingen päls, men skulle gärna vilja ha en...
    Lycka till!

• Anonym (Furqueen)

Hej, jag har själv erfarenhet av päls . Brukar teasa min kille i en pälsjacka . De är så fucking roligt . Päls är bästa verktyget man kan Använda på alla möjliga platser och göra alla möjliga sjuka saker . De är så fucking Nice att gå ner och suga. sen låta hans sperma spruta över hela Pälsjackan . De är sjuuuukkkktttt Nice ☺️ 

• Meddelande borttaget
  • Hemligapersonen123

Jag är en man i yngre ålder under 30. 
    tycke för päls har funnits sen barnsben. 
    jag är inte ful och träffat många tjejer som varit skeptiska men sen när man väl provat ändrat helt uppfattningen och börjat avguda det. Jag tror att man inte ska göra så stor grej av det . Gäller att man är open minded. 

tror att låt det komma. du kommer inte alls att ångra dig , använd de som en fördel. Tro mig! Päls kan användas till mycket fördelar . kontakta mig här om du vill ha mer tips 😊

Svar på tråden Päls