Inlägg från: CuteCherryAnn |Visa alla inlägg
  • CuteCherryAnn

Hur hålla vattnet varmt i nappflaskan??

Har sett nånstans en mjuk mojäng som man kan stoppa flaskan i, och så håller värmen på vätskan som är i. Någon som vet vad jag talar om och kan hjälpa mig hitta en sån? 

Jag vill kunna ha med mig en flaska med varmt vatten om jag vet att jag ska vara ute några timmar, så jag kan  ge ersättning snabbt. Jag vill slippa ta med mig termos nämligen.

Tack på förhand. 

• Svar på tråden Hur hålla vattnet varmt i nappflaskan??
  • CuteCherryAnn
    HejaFreja skrev 2011-08-05 16:00:51 följande:

Tror jag vet vad du menar, men lyckas inte googla fram nåt.
    Jag köpte iaf en skötväska på IKEA för ett tag sen, och där fick man med som en tygtub eller vad man ska säga som man stoppar flaskan i så den håller temperaturen ett tag. Vet dock inte om den är bra, men hela skötväskan kostade 79 spänn för tillfället och resten av väskan är bra, så kanske värt ett försök..?

Åh underbara ikea! Dom verkar tametusan ha de mesta till barn där Tungan ute så himla synd att det är 10 mil dit och man inte kan beställa från internet. 
    Men tack för tipset! Glad 
  • CuteCherryAnn
    HejaFreja skrev 2011-08-05 16:05:07 följande:
    Men det måste väl finnas i babyaffärer?! Eller du kanske har kollat?
    jag har bara kikat runt på nätet, men hittar inget eftersom jag inte vet vad jag ska söka på Cool
  • CuteCherryAnn
    Planon skrev 2011-08-05 16:13:42 följande:
    Hej! Har en vän som köpte en pytteliten termos och en pulverdoserare. Man bara tröck fram tre puffar ur burken. Inget spill alls. Tyckte det verkade mycket smidigt då termosen var så ytte_pytte
    Ja, de lät ev intressant Glad Har du nån länk o dela med dig av eller veta vad den heter?
  • CuteCherryAnn
    Alven skrev 2011-08-05 16:21:45 följande:
    He he, har dom inte flaskvärmare på djuraffärer? Sådana som man har på vattenflaskor till kaniner på vintern. Det borde ju fungera.  Solig
    Har jag aldrig hört talas om? Glad Visa gärna vad du menar?!
Svar på tråden Hur hålla vattnet varmt i nappflaskan??