• Anonym (Marcus)

Tips på bra penisring för att stimulera klitoris?

Någon som har tips om en bra, icke vibrerande penisring eller liknande, som ökar stiumlansen för kvinnan?

Bakgrund: Min fru gillar tyvärr inte vibrerande saker mot klitoris (konstigt nog, "alla" kvinnor man läser inlägg från verkar ju älska rabbits etc och få underbara orgasmer av dem), men jag vill ändå försöka stimulera henne mer än bara "in och ut" (som hon KAN få orgasm av, men bara om jag pumpar hårt och riktigt länge och "allt stämmer").

• Svar på tråden Tips på bra penisring för att stimulera klitoris?
  • Anonym (sugen)

Är också nyfiken på era erfarenheter.
    Behöver ibland lite mer stimulans och händerna räcker inte alltid till.

• Busängel

Jag förstår att hon inte gillar för mycket vibrator...
    Jag köpte den här icke vibrerande penisringen till min man på: 

www.erotikcenter.se/product.html&category_id=24 

och jag tycker den är superskön! :o)

• Anonym (Anabolakillen)
    Anonym (Marcus) skrev 2011-08-05 17:00:25 följande:

Någon som har tips om en bra, icke vibrerande penisring eller liknande, som ökar stiumlansen för kvinnan?

Bakgrund: Min fru gillar tyvärr inte vibrerande saker mot klitoris (konstigt nog, "alla" kvinnor man läser inlägg från verkar ju älska rabbits etc och få underbara orgasmer av dem), men jag vill ändå försöka stimulera henne mer än bara "in och ut" (som hon KAN få orgasm av, men bara om jag pumpar hårt och riktigt länge och "allt stämmer").

Sjukt äcklig är du.
    Fundera på om det egentligen är män som du vill sätta på och stimulera.

En riktig man resonerar inte som du gör.
    Man ska sätt på bruden hårt och rejält och inte ägna sig åt homosaker som att slicka fitta, stimulera klitoris, osv
Svar på tråden Tips på bra penisring för att stimulera klitoris?