• FoxMulder

Snygga tjejer gillar inte sex.

Jag är fullt övertygad om att destå attraktivare tjejen är destå mer pryd är hon och ju mer hatar hon sex.

Attraktiva tjejer är pryda och tycker sex är äckligt, en attraktiv tjej skulle som högst gå med på att ha missionären och bara för att få barn. Inte en chans att en attraktiv tjej skulle ge oralsex till en man eller ha analsex, eller någon variation på sexet över huvud taget.

Fula tjejer är mindre pryda och mer villiga.

Så därför ett tips till er män: välj fula tjejer helt enkelt, det allra bästa vore ju nästan att välja en kvinna som brukade vara en man om man säger så... såna "kvinnor" är nog inte pryda över huvud taget och gillar säkert sex.

Det här var bara några funderingar så här på eftermiddagen.

• Svar på tråden Snygga tjejer gillar inte sex.
  • ForReal
    Michiyo skrev 2011-08-06 15:35:15 följande:
    fel igen^^ många så kallade fula tjejer är mer pryd än dom som e snygga... sen så har vi dom snygga som e sexgalning.. sen så beror allt oxå på om killen finner henne snygg eller inte... smaken är olika.. sen så failar du hårt... inte en enda tråd har du lyckats starta där en enda person håller med dig^^
    Klockrent :)
  • ros4u
    YonnaLi skrev 2011-08-06 23:07:45 följande:
    Orka. Vadå "snygga" och "fula"? Är du en allsmäktig typ som avgör det? Skönheten ligger i betraktarens ögon, som det så klyschigt kallas. 
    bra sagt
  • EllanEriksson

*fejkade applåder uppspelade från en kasettspelare ekar i bakgunden*

Våran älskade "inga-kvinnor-i-världen-vill-ha-sex" Foxy har gjort det igen...

Fox har fel igen, har inget med utseende att göra, alla är olika.. Kan du bara lägga ner nu? *suck*

• Flerbarnstokan

Helt rätt! Jag är skitsnygg och jag har bara ställt upp på sex 4 ggr för att få mina fyra barn. Så lättad att det äntligen är över eftersom vi inte skall ha fler barn. Dessutom har jag tur, min man är också skitsnygg - så han vill inte heller ha sex! Snacka om jack pot!!!

• MrC
    Empler skrev 2011-08-06 19:21:00 följande:
    Vi väljer inte kvinnorna, de väljer oss.
    Så är det. Problemet för FoxMulder är att snygga tjejer inte vill ha sex med honom specifikt.
  • Menickie
    FoxMulder skrev 2011-08-05 17:39:04 följande:
    Jag är fullt övertygad om att destå attraktivare tjejen är destå mer pryd är hon och ju mer hatar hon sex.

Attraktiva tjejer är pryda och tycker sex är äckligt, en attraktiv tjej skulle som högst gå med på att ha missionären och bara för att få barn. Inte en chans att en attraktiv tjej skulle ge oralsex till en man eller ha analsex, eller någon variation på sexet över huvud taget.

Fula tjejer är mindre pryda och mer villiga.

Så därför ett tips till er män: välj fula tjejer helt enkelt, det allra bästa vore ju nästan att välja en kvinna som brukade vara en man om man säger så... såna "kvinnor" är nog inte pryda över huvud taget och gillar säkert sex.

Det här var bara några funderingar så här på eftermiddagen.
    Haha, ja alltså alla har vi ju olika syn på vad som är attraktivt och inte. Du kanske tycker specifikt att pryda tjejer är attraktivare än "vildare" tjejer, kan det vara så enkelt? Jag tror jag löst gåtan :) Sen om det för dej är omedvetet eller inte, är ju en annan femma :)
  • Furstinna

När ska du ge dig?? Är du kvinna eller man?

• Rikard

Jag är lite nyfiken på hur forskningen som ledde fram till denna slutsats gick till.
    Finns det andra faktorer som kan ha spelat in. Hur var det exempelvis med den manliga forskarens egen sexuella förmåga och attraktionskraft?
    Jag skulle gärna vilja läsa vilka mätmetoder forskarna hade t.ex.

• ulfsas
    Anonym skrev 2011-08-05 21:49:24 följande:
    Jag har bara skitsnygga tjejkompisar och de gillar sex. Den snyggaste tjejkompisen (hon är modell) är ett riktigt sexfreak.
    Vad sysslar ''sexfreaken'' med nuförtiden? Alla verkar ju redan göra ''allt'' redan. Sexfreaksnischen har krympt eller är jag bara outbildad?

*intresserad* 
  • Binary
    MrC skrev 2011-08-07 10:48:01 följande:
    Så är det. Problemet för FoxMulder är att snygga tjejer inte vill ha sex med honom specifikt.
    tror snarare att det är så illa att kvinnor inte vill ha sex med honom alls.
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Spartacus

vilken otur du måste ha haft nä, men allvarligt! det finns alltid någon som finnes den tjej du anser ful vacker så då kan du väl bara låta bli att kränka denna stackars kvinna och låta henne mötas upp med någon som förstår att se hennes värde.

• Michiyo

Jag har kommit på problemet med foxmulder!!!!!! tog mig en stund men nu har jag äntligen fattat....

inte är fox bara avundsjuk etc etc men oxå religös!!!

problemet verkar vara att alla dessa "vackra" kvinnorna är dom som håller sig att inte ha sex oxh att det är farligt och något mannen håller på med medans dessa "fula" kvinnorna är dom som vi kallar för "svarta får" som går runt och gör allt för att bryta ssig loss sina föräldrars klor och vägrar vara religösa...

mysteriet är nu avklarat.. xD 

• Mommom

Varför trakasera FoxMulder eller ngn annan, antydan att man är snygg är lamt. Jag har ingen idea vad Fox tycker är snyggt. Låt var och en välja själva vad de tycker passar dem. Alla besserwissrar får ta varandra. Jag kan tycka jag är hotsnygg medans någon tycker jag är asful. De Fox faller för just nu är sådana som är vad de är allt är inte er bedömningsfråga. Fox dont judge the book by the cover. U will be lucky.

Svar på tråden Snygga tjejer gillar inte sex.