Inlägg från: Aangiee |Visa alla inlägg
  • Aangiee

Bilbarnstol i taxi??

jengus: ring Taxi Sthlm! min sambo jobbar som taxichaufför på Taxi Sthlm och han har bilstol i bilen. när du ringer och gör bokningen är det bara att du säger till att du behöver bilstol!
    trevlig resa

• Aangiee

annhan: mitt tips är att åka taxi. när det väl är dags för förlossning så måste både du och pappan kunna slappna av så mycket det går och slippa tänka på att behöva parkera bilen och betala parkeringen(DYRT!) så mitt tips är att åka taxi....
    och det med att vissa nekar, det vet jag inte. Taxi Sthlm nekar inte mig veteligen, vet inte hur det är med de övriga. kanske var det chauffören som nekade?? det är ju bara säga när du ringer och beställer att du ska föda barn och att taxi chauffören får acceptera det

• Aangiee

lurv: du har helt rätt! taxi Sthlm har inte babyskydd nej!
    kopierar in från Taxi Sthlms hemsida:
    ''Bilbarnstol
    I 250 av våra bilar finns bilbarnstol för barn från 3-4 månader upp till 25 kg. I samtliga våra bilar finns även barnkuddar för lite större barn som kan använda det vanliga bilbältet. Tänk på att vara ute i god tid då du beställer bil med bilbarnstol då det kan ta lite längre tid för bilen att köra fram.
    Ring 08-15 00 00''

Svar på tråden Bilbarnstol i taxi??