dåliga nackmuskler som 19åring?
Hej igår var jag på liseberg och åkte lisebergsbanan eller vad den hette och den är inte så farlig ändå, bland de "lättaste" berg o dalbanorna iallafall.. vid första svängen dock så fick jag stora problem med att hålla huvudet uppe rent ut sagt, eftersom det tryckte sådär när det svängde så till slut hade jag huvudet i knät mer eller mindre på min kompis flera gånger.. fick Kämpa för att trycka det bakåt så hårt jag kunde mot det man lutade huvudet mot o i varje sväng trycka huvudet mot sidan utanför själva nackstödet så jag skulle tvinga så jag inte tappade igen.. men ibland hjälpte det ändå inte utan likförbannat tappade jag kontrollen o bara flög med.... blev rädd ett tag o trodde ärligt talat jag skulle knäcka skiten.. efteråt hade jag jätteont i nacken.. alla andras huvud rörde sig minsann inte en fjärdedel så mycket som mitt
har inte tänkt på det förut så mycket mer än att då bussarna stannar o kör så har jag även där "flugit fram" lite med huvudet ni vet som man kan göra om man bromsar jättejätte hårt.. men det räcker inte så mycket för mig att det ska bli så
förstår inte varför det är såhär bara, vad ska jag göra åt det? träna upp nacken, hur då isåfall? och varför ska jag behöva det och inte andra? pappa har dålig nacke men han är 62 år så det är ju inte samma sak eller så.....