• Anonym

Vad tänder ni på??? Ärligt tack!

dirty talk, helt klart. jag blir helt galen om min sambo gör de!

• Anonym

han ska säga vad han vill göra, så ska jag antingen säga ja eller nej, få honom att be om att få ta på mig, jag ska retas och fråga vad han vill göra, herregud, ingen av oss håller väldigt länge då ;)

• Anonym

Jag tänder på tanken att min sambo knullar en annan tjej och se hur han får henne att njuta så som han kan få mig att njuta. jisses vad kåt jag blir när jag tänker påd et. 

• Anonym
    nurseanna skrev 2011-08-07 17:55:09 följande:
    Män som leker med varandra (ej penetration).
    1:08

">

Flört
  • Anonym

Se kvinnor bajsa är så tändande. Förbjudet, snuskigt och alldeles underbart :D

• Anonym
    joy skrev 2011-08-08 12:24:44 följande:
    VEM I HELVETE SEXFANTISERAR OM SIN DOTTER ?! VIDRIGT, jävla svin
    Det förbjudna är mycket mer lockande än det tillåtna och nått mer förbjudet är ju svårt att hitte. Din reaktion är nog så talande i det avseendet men tyvärr saknar du också lite insikt att fantasier är en sak och verklighet en helt annan. Se bara på alla kvinnor som drömmer om våldtäkt. Vill dom uppleve det irl? Men du kom inte med nån upprörd kommentar där och det min vän är dubbelmoral och det är det mest avtändade på en person näst efter rökning förståss.
  • Anonym

Stenålderssex... typ som jag föreställer mig det: Helt ohämmad sex i grupp med djuriska, slanka och muskulösa kvinnor.. Sex där inte ens skamkänslan existerar i medvetandet...

Motsatsen till dagens silikon, vax och skenhelighet...

• Anonym

strypgrepp, handklovar, han drar mig i håret o kallar mig jävla slyna, sprutar i min mun

• Anonym
    Trust me skrev 2011-08-13 20:48:54 följande:
    Oftast vaniljsex.
    Vad är det?
  • Anonym

Jag brukar löjligt nog ligga och fantisera om sex med min sambo när jag ska få till det med mig själv.

Svar på tråden Vad tänder ni på??? Ärligt tack!