• Xperia

Behöver hjälp med att hitta återförsäljare för Kronans barnvagnar!

Hej,
    Argh - har surfat runt ett bra tag nu efter återförsäljare för Kronans barnvagnar men kan inte hitta några! Är det jag som googlar galet eller är det så att man bara kan beställa den via internet utan att få provköra eller testa den?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Behöver hjälp med att hitta återförsäljare för Kronans barnvagnar!
  • Emelie578

Jag har bara hittat visningsbutiken i Sthlm (Täby) så tror det är dit man får åka om man vill se vagnen på riktigt!

Vi passade på att åka förbi butiken när vi ändå skulle hälsa på kompisar i Sthlm (har ca 20 mil dit) men bor man mycket längre därifrån är det såklart svårt att kunna titta på vagnen innan :(.

• eilien

Det är bara i täby som du kan titta på den säljs bara där och på nätet. tips är att kolla på begagnat sidor om ngn lägger ut till försäljning som du kan få åka och titta på. finns även tråd här på FL " vi som har kronan vagn" där kan du nog lägga ut en fråga om ngn bor i närheten av dig så kanske du kan få komma o kolla där.

• Xperia

Hej,
    Tack för tipsen! Vi har typ 60 mil till Täby, så att åka upp bara för det känns avlägset...

• mammamia72

Jag hade samma problem, så jag ringde deras kundtjänst och frågade, och tyvärr är det bara i Täby som de har sin fysiska butik. Man hade diskuterat internt att ha så kallade visningsexemplar på fler ställen i landet men när jag ringde, någon gång i våras, hade de inte bestämt något. (Vi köpte en helt annan vagn lite spontant några veckor senare)

• chyzz

Webshop och Täby är det som gäller tyvärr... Var också sugen på en sådan men man vill ju gärna kunna känna och klämma på vagnen innan man köper den :)

• Xperia
    chyzz skrev 2011-08-15 23:00:15 följande:
    Webshop och Täby är det som gäller tyvärr... Var också sugen på en sådan men man vill ju gärna kunna känna och klämma på vagnen innan man köper den :)
    mammamia72 skrev 2011-08-13 15:43:41 följande:
    Jag hade samma problem, så jag ringde deras kundtjänst och frågade, och tyvärr är det bara i Täby som de har sin fysiska butik. Man hade diskuterat internt att ha så kallade visningsexemplar på fler ställen i landet men när jag ringde, någon gång i våras, hade de inte bestämt något. (Vi köpte en helt annan vagn lite spontant några veckor senare)
  • Cincy

I Malmö finns så du kan känna och klämma, sen beställer du väl via nätet.

• Xperia
    Cincy skrev 2011-08-22 12:08:01 följande:
    Aha - verkligen! Nu har vi köpt en annan vagn redan, men det kanske blir en kronan till nästa barn :). Var någon stans i Malmö?
  • bebisgalen
    Cincy skrev 2011-08-22 12:08:01 följande:
    Vart då?
  • Cincy

De har haft en röd på Repairstore (tror jag den heter) i Malmö. Cykelaffär. Inte den senaste modellen med nya skötväskan.
    Visserligen över två år sedan vi var där...

• Cincy

RepairSHOP heter det visst. Men jag vet inte om de har kvar vagnen... Ser inget på Kronans hemsida om det.

• Xperia
    Cincy skrev 2011-08-24 08:20:24 följande:
    De har haft en röd på Repairstore (tror jag den heter) i Malmö. Cykelaffär. Inte den senaste modellen med nya skötväskan.
    Visserligen över två år sedan vi var där...
    Cincy skrev 2011-08-24 08:22:38 följande:
    RepairSHOP heter det visst. Men jag vet inte om de har kvar vagnen... Ser inget på Kronans hemsida om det.
    Ah - i en cykelaffär! Lite oväntatGlad
    Cincy skrev 2011-08-24 08:23:30 följande:
    Verkar finnas visningsexemplar i Göteborg.
    www.kronan.com/sv/kontakt
    ah!Glad
Svar på tråden Behöver hjälp med att hitta återförsäljare för Kronans barnvagnar!