• ETSS

Varför så komplicerat?

Anonym (Hon) skrev 2011-08-07 12:42:27 följande:
    Nä det västa som kan hända är väl att hon tycker att jag är hel knäpp eller något i stil med det....

Hela historien är liksom en aning kompicerad...

Vi träffades för 1 1/2 år sen, där hon jobbar. Träffas då och då... Har lite kontakt via intrenet men inte mycket mer än det! Hon är super trevlig, jätte snygg och absolut den sexigaste kvinna jag någonsin fallit för!

Har träffat och pratat så pass mkt med henne att jag vet en hel del om hennes privat liv och hon vet en massa om mig...  Vi har aldrig träffats utanför jobbet, men skulle såklart mer än gärna göra det?

Så tips... hur/vad skriver man till henne?
     TS, tips:

1. Skicka ett mail eller ett sms,om du inte har de uppgifterna sök upp dem på nätet, de flesta kvinnor tycker om tanken på att någon tänker på oss så jag tror inte att hon kommer att bli tvär över det.

2. Säg att du tycker att hon är en spännande person/kvinna som du skulle vilja träffa mer och prata med. Typ: "Ska vi hitta på något?"

3. Bjud in henne till något du vet ni båda är intresserade av.

4. Kör på och börja bara prata jobb eller gemensamma intressen efter en kortare hälsning, lite gåpåigt, men det kan fungera på en del.

Känns det som om något av detta skulle kunna funka?
  • ETSS
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-08 08:08:11 följande:
    Skickade ett meddelande till henne igår kväll... Bara allmänt men ändå!! :) Fler som varit i samma sits eller omvänt? Om du som äldre kvinna blivit uppvaktad av en så pass mkt yngre, hur hade du reagerat??
    Jag är hetero, jag tog kontakt med mitt ex via sms utan att veta just något om vem han var annat än att han var intressant och bjöd hem honom på fika om jag minns rätt.
    Det var såpass spännande dygn innan han svarade att jag inte riktigt (med ålders rätt) skulle utsätta mig för den pärsen igen Men det funkade ju :)
    Har du fått något svar?
Svar på tråden Varför så komplicerat?