• HäckHäxan

Varför så komplicerat?

Gunilla Hjälpsam skrev 2011-08-08 23:02:56 följande:
    De känslor du känner nu är fel... Jag tycker att det är dags att få hjälp för dessa känslor, de skall inte vara såhär. Ta dig lite tid för dig själv, lös korsord, lös sodokou, bara få dig själv på andra tankar än dessa syndiga tankar!! För din egen skull! För din familjs skull!

Mvh,
    Gunilla
    Kurator, Fjällundens Skola 1-6
    Men köss på daj!

Jag tänker tänka syndiga tankar om dig när jag onanerar ikväll.. hope you dont mind
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan

Till TS....

Våga chansa, få till den där fikan..... vad har du att förlora??? Rent krasst inget, bara att vinna eller bli ratad oavsett vilket så ger bägge en mölighet till utveckling, även om den ena innebär skrapa ihop sig själv och gå vidare.

Lycka till {#emotions_dlg.flower}

• HäckHäxan
    Anonym (Chubby) skrev 2011-08-19 19:12:53 följande:
    Men du vet ju inte om hon tycker om dig..
    Du måste få till den dära fikan..

Jag fick svar idag och är jätte glad, hon vill jätte gärna träffas och så där så de ska bli skitkul, 'ven om de kanske bara är på vänskapsnivå ännu.

Jag är dock nervös föör det här med åldersnivån alltså...
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-26 09:36:09 följande:
    Jag tog mod till mig och skrev till henne... :))

Vi ska ses i helgen!

Middag bara jag och hon...

Hon känner som jag...

Har nog inte riktigt landat i mig ännu men härligt känns det!!

Jag svävar på små rosa moln... :))
    Vad modiga ni är Hjärta Oavsett hur det går i framtiden så hoppas jag ni får var sin trevlig kväll iaf! {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-26 17:59:40 följande:
    Skrev Hej! Jag tycker om dig väldigt mycket mer än jag borde, du är den vackraste människa jag har mött! Jag vill drunkna i dina ögon över en" middag" på café ariman!! Vad säger du om det!? Hihi lite små smörigt men det fungerade! Hon skrev liknande saker tillbaka, att hon är förälskad i mig... Och att hon mer än gärna ville träffa mig!
Svar på tråden Varför så komplicerat?