• Äldre 7 Aug 12:08
    56998 visningar
    44 svar
    44
    56998

    En ärlig och bra spådam?

    Om ni vet någon skriv gärna nummer och namn :)
    Samt erfarenheter om ni vill!

  • Svar på tråden En ärlig och bra spådam?
  • morupp­gren
    Äldre 7 Aug 12:41
    #1

    Beror väl lite på hur långt du är villig att åka och vart du kommer ifrån. Jag har varit hos en jätte bra i Sandviken, strax utanför Gävle. Har en grinig liten bebis nu, så hinner inte skriva så mycket. Men ALLT hon sa har stämmt. Lite läskigt. :)

  • Äldre 7 Aug 19:55
    #2

    Tack för svar :)
    Det går inte att ringa henne?? :)

  • Catten
    Äldre 7 Aug 21:48
    #3
    dendärdamen skrev 2011-08-07 12:08:36 följande:
    Om ni vet någon skriv gärna nummer och namn :)
    Samt erfarenheter om ni vill!
    Hej
    Jag har träffat Benny Rosenqvist i Stockholm. Han tar även emot i Göteborg och Malmö. Man kan även chatta med honom på Hemmets Journal på nätet ibland. Se länk:

    www.hemmetsjournal.se/astrologi/Benny/livsguide/

    Här är hans egen hemsida. Gå in på privatseans så ser du hans telenr.
    www.bennyrosenqvist.se/
  • stumpe­troll
    Äldre 7 Aug 22:29
    #4
    Catten skrev 2011-08-07 21:48:23 följande:
    Hej
    Jag har träffat Benny Rosenqvist i Stockholm. Han tar även emot i Göteborg och Malmö. Man kan även chatta med honom på Hemmets Journal på nätet ibland. Se länk:

    www.hemmetsjournal.se/astrologi/Benny/livsgui.../

    Här är hans egen hemsida. Gå in på privatseans så ser du hans telenr.
    www.bennyrosenqvist.se/
    Han ska va jätte bra har jag hört!! o känd!!
  • Äldre 7 Aug 23:15
    #5
    stumpetroll skrev 2011-08-07 22:29:56 följande:
    Han ska va jätte bra har jag hört!! o känd!!
    En usel bedragare ligger nog närmre till hands som beskrivning på honom.

    Varför inte roa sig lite med hans pinsamma försök till att kontakta Ted Gärdestads ande
    ">


  • stumpe­troll
    Äldre 7 Aug 23:30
    #6
    R Franklin skrev 2011-08-07 23:15:06 följande:
    En usel bedragare ligger nog närmre till hands som beskrivning på honom.

    Varför inte roa sig lite med hans pinsamma försök till att kontakta Ted Gärdestads ande
    ">

    " target="_blank">

    Asså? Har bara hört positivt om honom..men har ingen egen erfarenhet så kan inte uttala mig :)
  • morupp­gren
    Äldre 8 Aug 08:25
    #7

    Hon jag tänkte på heter Ulla-Karin o har nummer: 026-27 46 26 :)

  • Äldre 8 Aug 12:41
    #8
    moruppgren skrev 2011-08-08 08:25:07 följande:
    Hon jag tänkte på heter Ulla-Karin o har nummer: 026-27 46 26 :)
    Hej!

    Jag hittar ingen information om henne och du är säker på att hon är seriös? Nämn något som har stämt :)
  • morupp­gren
    Äldre 8 Aug 13:07
    #9

    Jag är säker. Hon sa att jag skulle träffa en kille som hette Christian eller Christoffer, han skulle jag senare förlova och gifta mig med. Han skulle jag träffa strax innan jul. I samma veva skulle en katt flytta in till min mamma. C skulle tycks om att rita. Och han skulle ha släkt i Göteborg eller strax utanför. Han skulle ha ett ex som jag skulle ha svårt att bli av med.

    Min make heter Christian. Vi träffades i mitten av november. Han tycker om att rita. Hans mamma fick kattungar när vi träffades och då dog mammas katt och en av dom katterna flyttade till henne. C's pappa bor strax utanför Göteborg. Hans ex, oj oj oj. Blir aldrig av med henne.

    Hon sa även att en äldre dam skulle bli sjuk men skulle inte dö. Det stämde, min farmor blev sjuk och opererade hjärtat.
    Hon sa också att killen jag var tillsammans med när jag gick till spådamen, att han var en skitstövel och det skulle han visa om och om igen. Och när jag släppte honom skulle jag träffa C.
    Det stämde helt klart. Jag höll fast vid idioten i 2 år till :(

    Det var allt jag kom på nu :) Hon är grym!!! Har vänner och arbetskamrater som gått till henne också och de är lika förvånade över hur detaljerad hon är. :)

  • Äldre 8 Aug 13:47
    #10
    moruppgren skrev 2011-08-08 13:07:18 följande:
    Jag är säker. Hon sa att jag skulle träffa en kille som hette Christian eller Christoffer, han skulle jag senare förlova och gifta mig med. Han skulle jag träffa strax innan jul. I samma veva skulle en katt flytta in till min mamma. C skulle tycks om att rita. Och han skulle ha släkt i Göteborg eller strax utanför. Han skulle ha ett ex som jag skulle ha svårt att bli av med.

    Min make heter Christian. Vi träffades i mitten av november. Han tycker om att rita. Hans mamma fick kattungar när vi träffades och då dog mammas katt och en av dom katterna flyttade till henne. C's pappa bor strax utanför Göteborg. Hans ex, oj oj oj. Blir aldrig av med henne.

    Hon sa även att en äldre dam skulle bli sjuk men skulle inte dö. Det stämde, min farmor blev sjuk och opererade hjärtat.
    Hon sa också att killen jag var tillsammans med när jag gick till spådamen, att han var en skitstövel och det skulle han visa om och om igen. Och när jag släppte honom skulle jag träffa C.
    Det stämde helt klart. Jag höll fast vid idioten i 2 år till :(

    Det var allt jag kom på nu :) Hon är grym!!! Har vänner och arbetskamrater som gått till henne också och de är lika förvånade över hur detaljerad hon är. :)
    åååh :D Så spännande! Har kontaktat henne nu men är lite skeptisk då man oftast blir lurad.
    Men vi gör det ett försök! Tack för din hjälp och att du delade med dig! =)

    Förresten, hur spår hon? kort?
Svar på tråden En ärlig och bra spådam?