• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vin = musöppnare?
  • Loriyana

Alltså visst tappar man omdömet en smula när man fått i sig några glas. Men har faktiskt aldrig haft sex med någon på fyllan.

• windhardt

om inte annat så är det svårare att få orgasm när man druckit, så jag röstar på nej, det blir jag inte..

• Anonym

Dricker jag alkohol så blir jag outsägligt trött och vill helst bara sova. Lusten att ha sex är lika med noll.

• Anonym

Jag blir bara trött och fnissig av alkohol, kåt. 
    Av vin så mår jag bara sjukt dåligt och får jätteont i halsen/strupen.  

• MrSmith

Frugan knullar som dubbel duracell kanin efter glas rödvin. Fast åh andra sidan knullar hon som en kanin när hon inte fått vin med också. Men efter några vin glas blir man påsatt vare sig man vill eller ej.

• qenzo

Måste nog ärligt erkänna att jag blir kåtare med alkohol i kroppen, men jag hoppar inte i säng med vem som helst för den sakens skull.. dvs jag har urskillningsförmågan kvar.

• Anonym

Jag blir kåt av alkohol MEN presterar säkerligen sämre än vanligt.
    Samtidigt kanske jag går med på fler grejer än jag hade gjort i vanliga fall :P 

• MamaInternational

Haha! VAR FINNS de vilka ska släppa till för vem som helst och när som helst me lite sprit innanför? De är ju de man får höra för de mesta, ge kvinnor lite sprit/vin eller va som helst me lite promille i så släpper de till Tungan ute

• Jennie med ie

Nej jag blir inte kåtare av att dricka alkohol. Däremot kan jag bli extra avslappnad och "frigjord" vilket kan vara trevligt ibland   Inte så att jag gör saker jag inte egentligen vill, utan mer att jag har lättare för att göra sånt jag VILL men kan känna mig lite stel och försiktig inför annars.

Svar på tråden Vin = musöppnare?