Emmaljunga Edge Duo Combi 2001, färg aquamarine
Emmaljunga Classic Duo Combi 2002, färg Navy
två vagnar som separat var i dåligt skick, men jag plockade godbitarna ur dem och fick en helt bra vagn med liggdel och extra klädsel, samt en med bra liggdel och hopplöst chassi som dög som balkongvagn.

före, synns ej på bilden, men plattorna som ska vara i sittdelstyget finns ej med, så den var oanvändbar som sittvagn. Köpte klädseln för 50kr, och när jag skulle hämta suflett-stommen fick jag resten av vagnen med.
har ingen före bild på classicen, men det var bara liggdelen och chassit, för sittdelen var trasig, tog den för klädseln, plattorna och reservdelar.

Efter, skitchassit och Navy liggdelen. Sufletten avr extremt solblekt, men själva liggdelen i toppskick. såld för 200kr (de som köpte den försöker nu sälja den för 600kr och fattar inte varför ingen köper...)

Efter, classic-chassit och finaste liggdelen, den hade spå cirklar fyllda med silver på innertyget, och jag var störtkär i den

Classic-klädseln

och Edge klädseln. Fick 800kr vid försäljning, tyckte det var bra iom att chassit var endå 9-10 år gammalt och rejält gungigt/svajjigt