Inlägg från: Hjärtat längtar |Visa alla inlägg
  • Hjärtat längtar

Nu räcker det!

Kanske är det dags att hålla sig borta från känsliga rummet, jag tycker det är där all skit skrivs.
    Här i det vanliga adoptionsforumet, har jag inte märkt särskilt mycket iaf.

villsågärna38 skrev 2011-08-07 20:37:44 följande:
    Vi ska välja land om en månad nu. Efter lång väntan börjar det äntligen närma sig. Känns så spännande!!

Spännande? Vilka väljer ni mellan? Ni funderade på Taiwan va?

• Hjärtat längtar
    villsågärna38 skrev 2011-08-07 20:48:08 följande:
    Jo Taiwan, Tjeckien och kanske Sri Lanka är länder vi funderar på. Har även varit inne på Etiopien men vi har bara stått 2,5 år i kö hos AC så vi lägger ner det, är så himla lång kö till det landet. Hur går det för er med utredningen? Kram

Spännande! ar Bfa sagt något om vad de tror passar för er?

Vi startar utredningen om två veckor, så det närmar sig!!! Pirrigt och nervöst, samtidigt som det känns ÄNTLIGEN!
  • Hjärtat längtar
    villsågärna38 skrev 2011-08-07 21:15:52 följande:
    Nej vi har bara pratat löst med dem ännu. Ska ta tag i det igen i sept när vi har vårt medgivande på plats. Men syskon från Taiwan ligger ganska högt upp på listan som det ser ut nu. Oh va spännande för er att det äntligen sätter igång. Är ni fortfarande inne på Taiwan ni med?
    Kul om det blir Taiwan för er tycker jag!

Ja, Taiwan känns självklart för oss. Ser inget annat lika bra alternativ. Så om vi godkänns så blir det det. Och det är ingen kö att skicka så jag hoppas det går fort med utredningen! Skrattande

Lycka till i val av land!    

Svar på tråden Nu räcker det!