• Anonym (en vän)

LVU

jag hoppas att min vän får sin dotter tillbaka hon tog kontat med sin advokaten då sa advokaten att hon ska hjälpa henne  att LVU Vården ska upphöra

• Svar på tråden LVU
  • Anonym

Det var trevligt. Hoppas det löser sig och att din vän är en bra mamma. Vad ska vi diskutera?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-08-07 21:26:55 följande:
    Det var trevligt. Hoppas det löser sig och att din vän är en bra mamma. Vad ska vi diskutera?
    Undrar jag med. Vad ska diskuteras ts?
  • Anonym

Har din kopmis nu ändrat sig och blivit en omsorgsfull förälder så kan det bli så att LVUet hävs annars inte!
    Säger inget om att alla kan ändra sig och bli omsorgsfulla föräldrar men har hon inte gjort det ska utan tvivel Lvuet kvarstå!
    Förstår inte din mening med Ts?

• ThisIsMe

Det är ju underbart om mor och barn kan bo tillsammans igen, förutsatt att din vän har jobbat på att ändra sig och har blivit en bättre förälder.

• Anonym (en vän)
    Anonym (en vän) skrev 2011-08-07 21:24:55 följande:
    jag hoppas att min vän får sin dotter tillbaka hon tog kontat med sin advokaten då sa advokaten att hon ska hjälpa henne  att LVU Vården ska upphöra
    Jag vet vad som hände 2008 dom tog henne för hon "mjölkalergi"
    Sa dom
  • Anonym
    Anonym (en vän) skrev 2011-08-09 00:05:26 följande:
    Sa dom
    Soc tar inte barn pga mjölkallergi....
  • Anonym
    Sa dom
    Men Herre Gud du menar väl inte på fullt allvar att du tror på det du påstår.... att Soc har tagit din väns barn pga mjölkallergi!
    Man slutar verkligen aldrig förvånas över dessa "hokus pokus" historier!
  • jeppsson
    Sa dom
    Ett barn ska alltså har varit LVU:at i 3 hela år vilket innebär 6 st omprövningar av LVU:et i domstolen och alla gånger ska det ha gått igenom, inte pga maximal omsorgsbrist utan pga "mlölk allergi"!
  • Mamma S

Det står nog inte riktigt rätt till med ts i den här tråden... Ingen idé att försöka föra en diskussion.

Svar på tråden LVU