Brukar du titta i badrumsskåp/lådor i smyg när du är på toa hemma hos andra?
vad har du för dig i smyg när du går på toa hemma hos andra?
vad har du för dig i smyg när du går på toa hemma hos andra?
Nej, jag är verkligen väldigt ointresserad av vad folk förvarar i sina skåp.
Jag räknar med att innehållet i mitt kan avslöjas eftersom toaletten är till för gäster att användas. De kanske är i stort behov av ett plåster... Om folk tittar i mitt bryr jag mig inte, för där har jag inget jag inte kan med att visa. Men de får vara beredda på oordning och tandkrämskladd om de har otur.
Nej. Bryr mig verkligen inte om vad folk förvarar i sina badrum/toaletter.... Mina gäster får kolla i mina badrumsskåp... Har inget att dölja, vet inte varför någon skulle vilja det dock...
Nej, aldrig!
Nej, skulle aldrig få för mig att göra det och skulle inte heller uppskatta om någon gjorde så i mitt hem!
Nej,har aldrig tänkt tanken. Känns oerhört respektlöst att gör det.
nej sidan leder med små marginaler!!!
"Nej, men jag skulle gärna vilja."
Troligtvis just för att jag vet att man inte ska/får. Gillar inte när folk går igenom mitt badrumsskåp, därför skulle jag aldrig göra det hos någon annan. Även om jag skulle vilja. ;)
Nej bryr mig inte om vad andra har i sitt badrumsskåp.
Varför snokar man? Jämföra med vad man själv har?
Nej, aldrig. Vad tror man att man kan finna i ett jävla badrumsskåp? Jag har då aldrig haft något intressant i mitt.
Nej, verkligen inte. Lika lite gräver jag i andras badrumsskåp som i deras garderober och kylskkåp.
Nej, jag skiter fullständigt i vad mina vänner har i skåpen faktiskt.
Däremot kan jag titta i kylskåpet efter något gott att äta om det är nära vänner :)
Ja ibland:)