• Arentorpbebis

Brukar du titta i badrumsskåp/lådor i smyg när du är på toa hemma hos andra?

vad har du för dig i smyg när du går på toa hemma hos andra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du titta i badrumsskåp/lådor i smyg när du är på toa hemma hos andra?
  • Thaleya
    Nenne666 skrev 2011-08-08 12:11:10 följande:
    Usch vad skrämmande många som rotar i andras grejer. Vad obehagligt att ha sånt folk hemma...

Nä, jag rotar då inte någons badrumsskåp. Förutom att jag är helt och hållet ointresserad så tycker jag det är gruvligt respektlöst.

Är det inte jobbigt att vara så petäckligt nyfiken på andras tillhörigheter?
    personligen så tänker jag inte ens när jag gör det, jag visste inte att människor ens tyckte det var ohyffsat, jag tänkte bara att så gör alla.

Jag städar alltid igenom badrumsskåpet innan fest för att någon kommer säker vara där och peta.

Men jag kanske slutar nu när jag ser att många inte gillar det, å andra sidan så händer det mest bara på fyllan, och oftast för någon anledning, typ undra om hon har nagellacksborttagning för jag skulle behöva, eller nått sånt.
  • Fidelis ad urnam
    Thaleya skrev 2011-08-08 20:15:20 följande:
    personligen så tänker jag inte ens när jag gör det, jag visste inte att människor ens tyckte det var ohyffsat, jag tänkte bara att så gör alla.

Jag städar alltid igenom badrumsskåpet innan fest för att någon kommer säker vara där och peta.

Men jag kanske slutar nu när jag ser att många inte gillar det, å andra sidan så händer det mest bara på fyllan, och oftast för någon anledning, typ undra om hon har nagellacksborttagning för jag skulle behöva, eller nått sånt.
    Det är riktigt ohyfsat och fult att rota i andras skåp.
    Ingen har i mitt badrumsskåp, eller andra skåp heller för den delen, att göra.
    Vill någon låna någonting av mig så är det bara att fråga så tar jag fram det.
  • Lady deWinter

Nej, jag är verkligen väldigt ointresserad av vad folk förvarar i sina skåp.

Jag räknar med att innehållet i mitt kan avslöjas eftersom toaletten är till för gäster att användas. De kanske är i stort behov av ett plåster... Om folk tittar i mitt bryr jag mig inte, för där har jag inget jag inte kan med att visa. Men de får vara beredda på oordning och tandkrämskladd om de har otur.

• Texasthecat

Nej. Bryr mig verkligen inte om vad folk förvarar i sina badrum/toaletter.... Mina gäster får kolla i mina badrumsskåp... Har inget att dölja, vet inte varför någon skulle vilja det dock...

Go suck on a lemon or something...
  • fläskisfia

Nej, skulle aldrig få för mig att göra det och skulle inte heller uppskatta om någon gjorde så i mitt hem!

Första barnet född: 2008 Andra barnet född: 2009 Tredje barnet: planerat KS 15/8 2011
  • The past is now
    Fidelis ad urnam skrev 2011-08-08 20:19:22 följande:
    Exakt! Otroligt fräckt att få för sig att olovligt ta något eller ens öppna ett skåp och glo.
  • Arentorpbebis

nej sidan leder med små marginaler!!!

• Planer för Juni

"Nej, men jag skulle gärna vilja."

Troligtvis just för att jag vet att man inte ska/får. Gillar inte när folk går igenom mitt badrumsskåp, därför skulle jag aldrig göra det hos någon annan. Även om jag skulle vilja. ;)

• NKmamma

Nej bryr mig inte om vad andra har i sitt badrumsskåp.

Varför snokar man? Jämföra med vad man själv har?

• Qaroliine

Nej, aldrig. Vad tror man att man kan finna i ett jävla badrumsskåp? Jag har då aldrig haft något intressant i mitt.

Tilde 101221
  • Elli47

Nej, verkligen inte. Lika lite gräver jag i andras badrumsskåp som i deras garderober och kylskkåp.

• Thaleya
    Fidelis ad urnam skrev 2011-08-08 20:19:22 följande:
    Ja fast jag rotar ju inte hemma hos vem som helst iofs, utan bara hos vänner. Som förövrigt vet att jag brukar göra så med och bryr sig inte.
  • MattiasH

Nej, jag skiter fullständigt i vad mina vänner har i skåpen faktiskt.

Däremot kan jag titta i kylskåpet efter något gott att äta om det är nära vänner :) 

Svar på tråden Brukar du titta i badrumsskåp/lådor i smyg när du är på toa hemma hos andra?