FuckedForLife skrev 2011-08-08 02:12:25 följande:
hehe så mysigt det låter med uppträdandet där!:) Hur gick storyn om honom när du var ett litet barn? Var det det här vanliga, att han kommer med ett paraply och gör så att barnen somnar?
Nja, Jag kommer inte riktigt ihåg men dom sa inget om ett paraply i alla fall! :)
Fick höra att när man blundade kom John Blund med "sömnpulver" som han la i ögonen som gjorde att man somnade (Sömnpulvret = Det gula varet man kan ha i ögonen ibland på morgonen).
Om dom hittade på något mer minns jag dock inte ^^ Jag trodde aldrig riktigt på honom :)
Bara när jag var riktigt liten. Jag var ett sånt där tråkigt barn som alltid trodde att det fanns en logisk förklaring till allt

Jag måste ha varit väldigt smart ändå, Men jag sa aldrig något till mamma eller pappa!
Visste ju redan som (jätte-) liten att
jultomten inte existerade eftersom ingen bor på nordpolen, det finns inga renar där, leksaker köper man på affären och på nordpolen fanns inga affärer så dom inte handla mat och därför skulle dom svälta.
Och jag visste att
tandfen inte fanns eftersom om hon verkligen var så liten så skulle hon inte orka lyfta tänderna eller lämna guldpengen. Dessutom skulle hon bli alldeles blöt om hon tog upp tanden ur vattnet och då skulle hon droppa på golvet och lämna spår men det gjorde hon aldrig.
John Blund fanns inte för att han la sömnpulvret i ögonen medans jag var vaken och därför skulle jag upptäcka honom men det gjorde jag aldrig
Som sagt, Jag var ett smart, Men oerhört tråkigt barn ;)
Men klart jag låtsades tro på tomten och tandfen. Man fick ju pengar och presenter :D