Aprilbebis 2012
Hej hej, flyttar hit från augustitråden då jag plussat idag på bim-5 
Hej hej, flyttar hit från augustitråden då jag plussat idag på bim-5 
Skriver in mig på listan:
BF-lista 
27/3 Monisen (andra barnet, 30 år)
1/4 Sahara 28 (första barnet 28 år)
7/4 Samhain Sally (första barnet 29 år)
8/4 Sand84 (första barnet, 27år)
9/4 pinkiepie (andra barnet, 33 år)
14/4 Mauritius (andra barnet 34 år)
17/4 Alexaa (första barnet, 26år)
20/4 Sockerbrallan (första barnet, 28 år)
22/4 Myessence (första barnet, 21 år)
NINACRT: Jag räknar från äl, då jag hade väldigt lång cykel denna månad.
, Ja, enligt familjeliv har jag bf 20 april och enl fertilityfriend den 22, så jag kör med den 22 så länge, lär ju ändå bli flyttad vid ul
Jag har oxå fått symptom väldigt tidigt, är på BIM -4 idag, (såg ett plus på BIM-6, men blev säker först igår) Jag mår illa men har samtidigt fått en väldig aptit, känner mig varm/febrig, trött, ont i ryggslutet samt mycket molande i magen. Kan ha räknat fel då jag plussat så tidigt men bara någon dag isf för jag har anv både cb-ältest och fertilitetsmonitor denna månad så vet ju nästan exakt när äl skedde.
Pinkiepie: beklagar verkligen
Ni som nyligen plussat, när tänker ni ringa BM? jag tänkte ringa på måndag, då har jag iaf passerat BIM.
Om jag inte får någon tid för tidigt vul kommer jag gå privat, det är både jag och sambon väldigt överens om.
Det är ingen idé att göra ett vul förens v6-7 va?
Jag får molvärk när jag suttit en stund, nu på kvällen efter jobbet har det molat ordentligt, samma sak igår när jag skulle lägga mig för att sova.
Blev sjukt illamående en vecka efter plusset förra graviditeten (ma v14) som höll i sig till ma:t konstaterades.. så jag vet ju vad jag troligtvis har att vänta. Var på apoteket igår och köpte på mig 2 askar postafen, hänns skönt att ha det hemma när det riktiga illamåendet kommer.
Det illamående jag har nu går över om jag bara äter.. vilket jag gör mkt då jag är konstant hungrig (är inte stor i maten i vanliga fall)
Föresten, vad kostar det att göra ett vul privat?
Det är lite väl tidigt för ett sådant här illamående redan tycker jag, förra gången kom det i v 6-7 någongång, nu är jag ju bara i början på v5.
Häftigt att man kan se redan nu. Hoppas det blir 2 om det är vad ni vill
Hej, jag har varit hos BM idag på hälsosamtal. Ska på UL om en månad och även ha inskrivning samma dag. Pratade även med BM om mitt illamående och hon tyckte jag skulle ringa KK och få lergigan samt sjukskriva mig resten av veckan.
Har ni andra fått någon tid för UL/VUL? ska ni gå privat eller hos landstinget?