• NINACRT

Aprilbebis 2012

Hej på er!
    Jag tog ett (sticka) test idag och fick ett tydligt men ändå svagt streck. Vågar inte hurra än, men i helgen tar jag ett CB test och uppdaterar er. Är bara på ÄL +12. När plussade ni?

• NINACRT

Mitt streck var synligt, men inte lika mörkt som det översta... men det kanske räcker..? Ska försöka vänta till torsdag med CB testet! Men det är svårt.
    Tack!

• NINACRT

Alexaa, när har du bf? Jag fick det till 19 april, men mins har varit oregelbunden senaste månaderna så lite svårt att räkna men får 19 april om jag räknar på några olika sätt.  När du skriver svagt, var det så vagt att du fick kämpa lite för att se eller att man tydligt såg ett svagt streck ? På min såg man tydligt ett streck, men hälfen så mörkt som det översta.

• NINACRT

tyvärr inte, tog det imorse före jobbet och typiskt nog så var minneskortet fullt på mobilen så kunde inte fota (ville inte radera bilder..). Jag behövde inte heller vrida eller vända... men det kom inte på en sekund. Så hann ge upp hoppet men sen såg jag efteråt och fick ett leende. har du bild?? Och grattisssss!

• NINACRT

wow , då var det verkligen positivt! det stod att om strecket är svagare så ska man ta ett nytt test efter 48h... men jag orkar inte vänta!

• NINACRT

27/3 Monisen (andra barnet, 30 år)
    1/4 Sahara 28 (första barnet 28 år)
    7/4 Samhain Sally (första barnet 29 år)
    8/4 Sand84 (första barnet, 27år)
    9/4  pinkiepie (andra barnet, 33 år) 
    14/4 Mauritius (andra barnet 34 år)
    17/4 Alexaa (första barnet, 26år)
    20/4 Sockerbrallan (första barnet, 28 år)
    20/4 Ninacrt (andra barnet, 30år)
    22/4 Myessence (första barnet, 21 år)
    24/4 Angiiee (första barnet, 23 år) 

Svar på tråden Aprilbebis 2012