Inlägg från: Maximumtaste |Visa alla inlägg
  • Maximumtaste

Aprilbebis 2012

hallo! jag har plussat idag! känns helt overkligt! vi har försökt sen i dec förra året och nu i maj råkade vi ut för ett X som opererades bort 10 juni.. trodde inte att jag skulle bli gravid så här fort eftersom de tog bort min högra äggledare.. men det gick iaf :) Är orolig för X men försöker tänka positivt.. ska ringa gyn imorgon så jag får tid för VUL om nån vecka.. vill veta att det sitter rätt.. Känns helt annorlunda denna gången iaf.. med Xet så hade jag väldigt ont i magen och jag kände mig aldrig riktigt gravid, gravtesterna var aldrig riktigt starka heller.. nu mår jag illa och testerna är starka fast jag har BIM idag :) känner mig väldans gravid :)

Det är mitt andra barn och sambons första :) Jag är snart 24 år :) Har BF 16 april om den lilla stannar kvar. 

• Maximumtaste

Myessence:
    Jag hat bokat vul idag.. Ska in i början av september.. Har haft x för två månader sen så vill veta att det sitter rätt nu:) sen efter det tänkte jag ringa till bm:).. Jag hade bim igår..

• Maximumtaste

Glömde skriva att jag kommer vara i v 8 när vul görs.. De på kk tyckte det va bra att vänta tills dess så att man ser nått:) men jag får tid tidigare om jag skulle få ont..

• Maximumtaste

Milljor:
    ja det känns skönt att de är snabba på att ge vul tid.. De kollar ju en extra noga efter man har haft x.. Hehe jag testade mig också imorse.. Har typ 15 tester från testlagret kvar och jag kommer säkert testa några dagar till;D.. Det här är våran sista graviditet om allt går vägen så får suga i mig lyckan från varje test nu:)

Kan nån lägga till mig i listan också?:)
    Bf 16e april, 24 år, andra barnet

• Maximumtaste

Milljor:
    japp, har en son på snart 7 år och vi har bestämt att det räcker med två barn:) så jag passar på att njuta nu och hoppas att den vill stanna kvar:) har du fler barn?:)

• Maximumtaste

Milljor: ja det känns som första gången igen nu eftersom det va så längesen:) glömt bort hur allt känns typ.. Det känns annorlunda för mig med denna gång mot vad det gjorde vid xet.. Nu fick jag jättestarkt streck på bimdagen.. Ännu starkare idag:) vid xet så va testen svaga en vecka efter bim.. Dem blev aldrig riktigt starka plus att jag kände mig inte gravid.. Nu känns det mer på riktigt:)

• Maximumtaste

Jävlar vad sugen jag e på ättika!!:p.. Köpte en stor burk smörgåsgurka nyss:D

Vad är ni sugna på?:)

Jag märker att det växer mycke när jag vilar.. Det känns då iaf:) och lika på kvällarna innan man somnar.. Nån som har likadant?:)

• Maximumtaste

Phuuu, nyss kommit in från skogen.. Har plockat lite trattisar.. Blev sjukt slut fort av att gå i skogen.. Orkar typ ingenting:p.. Tur jag har semester fram till 22a :)..
    Mår illa mest hela tiden nu, med sonen vad jag också väldigt illamående hela tiden men det släppte vid v14..

• Maximumtaste

Sockerbrallan:
    Jag har också lite sånna där spottings el vad man ska kalla det.. Har haft det sen bim-3.. Kan va lite brunrosa el beige ibland när jag torkar mig.. Inge mer.. Vet att jag har en känslig tapp så jag hoppas att det är där det kommer ifrån.. Tycker det borde brakat lös tidigare om det va mf på g? Har iaf alla gravsymtom och jag testade imorse igen och strecken är starkare än kontrollstrecket:).

Svar på tråden Aprilbebis 2012