• klemma

Aprilbebis 2012

Eftersom jag ändå smygläser tråden så kan jag ju lika gärna säga hej... så HEJ!! :)

BF 12 april med andra barnet. Är 33 år och bor i Helsingborg. Plussade i Söndags, det tog 3 test innan vi förstod att det var sant :)

Skulle någon vilja lägga till mig i listan? Är med via mobilen. Tack!!

• klemma

Håller tummarna för dig hannisfashionista!! Håll oss uppdaterade!!

• klemma

Tror absolut du kan fortsätta hänga här i denna tråden hannisfashionista!! :)

• klemma

Hannisfashionista:
    Vi sa ju det!! :) Grattis!! Jag har också en kille på 2,5 där hemma, tid för vila finns inte direkt ;)

• klemma

Berätta för henne hur det ligger till!! Bättre att vara ärlig om ni ska kunna jobba bra ihop!! Förhoppningsvis förändrar det ingenting. Håll oss uppdaterade!!

• klemma

Nu börjar jag faktisk bli orolig!! Behöver ventilera och höra vad ni tror! Jag har sedan två dagar tillbaka haft väldigt ont i magen, strax nedanför troskanten lite åt vänster sida. Smärtan påminner om håll men sitter alltså längre ner. Känns både när jag rör mig och när jag trycker. Är det någon som känner igen detta, kan inte komma ihåg att det kändes så när jag väntade sonen...

• klemma

Såg ditt inlägg nu Sockerbrallan!! Verkar som vi har smärta på samma ställe. Håller tummarna för dig!! Håll oss uppdaterade!!

• klemma

Sockerbrallan. Åhh vad skönt!! Då är det bara att hålla tummarna och hoppas på att allt är som det ska!! Jag har också hört att det kan vara svårt att se något tydligt vid ett så tidigt vul. Var det hcg- nivån som läkaren skulle ringa om eller?

• klemma

Sockerbrallan. Fy vad tråkigt, lider med dig!! Skönt att du verkar ta det så bra, Tänk bara på att det är okay att må pyton ett tag nu!! Man måste inte alltid vara stark! Nästa gång kommer det att gå vägen, du kan lita på mig ;)

Svar på tråden Aprilbebis 2012