Aprilbebis 2012
Ny här :)
Beräknad den 29april men egentligen inte BIM försen imorgon men har redan fått se ett plus på stickan :D
Hoppas det är okej för er att man följer med i eran tråd! :)
Illamåendet är helt sjukt för tillfället. Blir värre när jag äter och ännu värre när jag inte äter.... :S
Någon som har tips på vad man ska tänka på vid en tidig utlandsresa? Ska åka när jag kommer vara i ca v 8-9
Här är en till som mår illa till och från. Tack och lov inte så farligt att jag måte vara hemma. Spyr inte så ofta men de här konstanta illamåendet är störigt!
Jag ska till BM på fredag. Hoppas påa tt få ett tidigt VUL för jag har sköldkörtelförändringar och de ökar risken för Missfall samt att fostert inte har hjärtljud. Önskar så att de räcker som anledning annars kommer jag nog göra ett privat. Orkar inet vänta flera månader för att få veta att allt står rätt till
Här är en till som har växtvärk, tror jag iaf. Har emellanåt ont så jag nästan viker mig dubbel. Ska till BM redan på fredag :)
Min sambo ska inte följa med på de första samtalen på MVC, han va med en hel del på vår förra son och jag kommer få extra kontroller pga sjukdom. Så de blir ett jäkla rennande :P
Jag fick rekomendationerna att inte äta skaldjur samt kyckling från Buffer framför allt utomlands...
Jag har redan varit på första träffen hos BM och har fått bokat nästa träff då de ska göras ett UL för att fastställa hur långt gången jag är! Snacka om att man längtar att dessa veckorna ska gå fort!
Någon som har ont uppe i äggstockarna? Känns som någon sticker in en kniv och vrider om :S Känns nästan som när jag hade cysta :S Är i v 6... :S