Inlägg från: storebrorM |Visa alla inlägg
  • storebrorM

Aprilbebis 2012

hannisfashionista skrev 2011-08-18 17:11:28 följande:
    Ok hörni - nu kommer ni att klicka rejält på mig! Jag är så förbannad på mig själv.....!!! Jag var på tändläkarbesök idag och de skulle ta röntgen, jag tänkte inte ens på att det kunde vara skadligt!!! Efter mycket googlande inser jag att ok det var kanske inte var så farligt ändå. Ut på mina föräldrars lantställe och skulle plocka krusbär, hysteriskt med mygg!! Mamma erbjöd mig myggkräm och jag tackade och smörjde in mig.... Så kände jag att det luktade så starkt och tittade på myggmedlet men det var ju ingen förpackning så det stod inget... Plockade lite, gick sedan in och googlade, och är det något myggmedel du inte ska använda är det us 622.... ;( :( upp till duschen direkt men hade haft på mig det i säkert 40 min så skadan är väl redan skedd...? Detta var ju första och sista gången under den här graviditeten jag använder myggmedel men nu känner jag mig som världens sämsta
    Tänk på hur många som inte har en aning att de är gravida och gör alla dessa sake som inte är tillåtet när man är gravid....

Ny här :)

Beräknad den 29april men egentligen inte BIM försen imorgon men har redan fått se ett plus på stickan :D

• storebrorM

Hoppas det är okej för er att man följer med i eran tråd! :)

Illamåendet är helt sjukt för tillfället. Blir värre när jag äter och ännu värre när jag inte äter.... :S 

• storebrorM

Någon som har tips på vad man ska tänka på vid en tidig utlandsresa? Ska åka när jag kommer vara i ca v 8-9

• storebrorM

Här är en till som mår illa till och från. Tack och lov inte så farligt att jag måte vara hemma. Spyr inte så ofta men de här konstanta illamåendet är störigt!

Jag ska till BM på fredag. Hoppas påa tt få ett tidigt VUL för jag har sköldkörtelförändringar och de ökar risken för Missfall samt att fostert inte har hjärtljud. Önskar så att de räcker som anledning annars kommer jag nog göra ett privat. Orkar inet vänta flera månader för att få veta att allt står rätt till

• storebrorM

Här är en till som har växtvärk, tror jag iaf. Har emellanåt ont så jag nästan viker mig dubbel. Ska till BM redan på fredag :)

• storebrorM

Min sambo ska inte följa med på de första samtalen på MVC, han va med en hel del på vår förra son och jag kommer få extra kontroller pga sjukdom. Så de blir ett jäkla rennande :P

• storebrorM

Jag fick rekomendationerna att inte äta skaldjur samt kyckling från Buffer framför allt utomlands...

• storebrorM
    Wööörmi skrev 2011-08-28 08:56:34 följande:
    Halllå tjejer här är en relativt nyplussad...får man vara med här?

Klart du fåt! Grattis :)

Första barnet? 
  • storebrorM

Jag har redan varit på första träffen hos BM och har fått bokat nästa träff då de ska göras ett UL för att fastställa hur långt gången jag är! Snacka om att man längtar att dessa veckorna ska gå fort!

• storebrorM

Någon som har ont uppe i äggstockarna? Känns som någon sticker in en kniv och vrider om :S Känns nästan som när jag hade cysta :S Är i v 6... :S

Svar på tråden Aprilbebis 2012