Aprilbebis 2012
Tja,Jag plusa i fredags 19/8
Och idag 21/8
Bilder finns i galleri och en del andra trådar..
Så jag följer gärna med er här, om det går bra.
Ska ringa MVC imorgon..
Bör vara i vecka 5 då jag räknat ut här på hemsidan..
// Catlover
Jag har mest ömma bröst. Haft mycket hunger ofta. Uppblåst mage på kvällen ibland. Ingen växt värk en.. Trötthet men inte extrem en. Svårt att sova och vaknar tidigt. Är väl de symtom jag har.
Jag håller med någon ovan som skrev att vi börjar bli många! Roligt!
Enligt min app på telefonen (babygruppen) så är jag i vecka fem och har 247 dagar kvar till beräknad förlossning... åhhh... vad det går långsamt såhär i början!! Jag vill bara passera den där säkra gränsen nu!!! (jag vet jag vet, det finns aldrig något säkert... men mer säkert då...
)
Mår inte så illa men är sååå trött och kissnödig och törstig och ömma bröst... lite växtvärk till och från... 
Hur mår ni andra? När kommer ni att berätta på jobbet?
Har ni några bra gravidappar att rekommendera? 
Babygruppen säger att jag är i vecka 5 och libero säger vecka 6 familjeliv här säger att jag går in i vekca 6 på tisdag så jag blir förvirrad då alla säger olika.
Fick höra att man inte gör ultraljud för en i vecka 12
Jag fyller år idag. Går in i v6 imorgon enligt FL här. hoppas själv på att få i mig tårta. Mitt illamående har inte kommit igång. Hade bara lite imorse. Jag hoppas jag slipper. Är rädd för att kräkas. Ska på MVC 29/9 kl 10 känns som en evighet. Då är jag i v11 tror jag.
Grattis själv går jag in i vecka 6 imorgon.
Jag trodde jag skulle spy då jag la mig igår mådde inte illa men ändå var det som jag gjorde det, men som tur kunde jag lugna ner mig och somna. Har alltid en hink vid sängen ifall att. Fobi sen jag var 4 år