Inlägg från: Tokstolla |Visa alla inlägg
  • Tokstolla

Aprilbebis 2012

Angiiee skrev 2011-08-10 07:54:48 följande:
    Just ja, plussade 1 vecka innan BIM , BIM -8 Förvånad snacka om jag är chockad.
    Men har tat flera test så , alla visar pluss.Skrattande 
    Du måste ju nästan haft ÄL innan du trott eller? 
  • Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-08-10 09:03:22 följande:
    va?, hade ägglossning den 3/8
    Tänkte bara på att det var så sjukt snabbt och en undran om du inte kan ha haft ÄL tidigare än du själv trott. 
  • Tokstolla
    Smarkan skrev 2011-08-10 13:13:42 följande:
    Nu börjar vi bli rätt många här på tråden=) Vad roligt att så många plussat.
    Jag ringde barnmorskan för en vecka sen, Hon skulle då skicka hem informationsbrev om lite av varje. Har fortfarande inte kommit. En del här verkar ha fått tid nästan direkt hos bm, är det för att ni tidigare haft mf eller fungerar det så där ni bor? Jag ska på provtagning vecka 10 och vecka 12 inskrivning.
    Jag har redan gått upp lite i vikt och magen är uppsvullen och hård. Känner ni av något sådant?
    Jag har haft en stor blodpropp så jag går på specialMVC och det är ganska viktigt att jag får medicin snarast. 
    Jag mår faktiskt redan illa, trots att det är Bim-2... Å andra sidan så plussade jag också relativt tidigt, bim -5. Så jag antar att jag just nu har högre hgc än vad som brukar vara vanligt, men vad vet jag. 
  • Tokstolla
    pinkiepie skrev 2011-08-11 08:30:48 följande:
    har prata med läkaren i går å kunde kanske inte betyda nått..
    men jag har blött hela tiden så jag testa mej i morse å de blev minus så enu ett mf för min del bläää

men lycka till ny tjejer
    =( 
    hoppas det tar sig bättre snart!  
  • Tokstolla
    Milljor skrev 2011-08-11 11:01:05 följande:
    Välkommen!

hahaha du är som jag efter 4 test har jag nog fattar att jag är gravid :) senast i morse hihi

Har inga speciella symtom lite ömma bröst bara, kul för dig och maken att brösten växer  (men mest för honom kanske hahaha)
    =) Jag har gjort tre och ska göra ett till  
    Mest för att de var så extremt svaga (såg ut som spökstreck men jag fick också nidblödning så jag tror de är positiva)  men jag är ju trots allt bara i bim -1 idag så ett till vill jag allt göra
  • Tokstolla
    Milljor skrev 2011-08-11 11:29:15 följande:
    Dyrt med många test men kul och det stillar oron för stunden iaf :) Härligt med ett plus på bim -1...dåkommer det bara bli starkare. HAr du provat CB digital? kul med veckoindikatorn tycker jag. Grattis till plusset också!
    Asså jag plussade på bim-5 så imorgon tar jag ett nytt test =)
    Tack! 
  • Tokstolla
    myessence skrev 2011-08-11 21:55:50 följande:
    Föresten, vad kostar det att göra ett vul privat?
    ca 500-600 kr tar många ställen i stockholm & göteborg. 

Vet att det finns vanliga gyn som tar 200-300 och där frikort gäller men jag har inte letat klart vart  
  • Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-08-12 06:46:38 följande:
    v.6 är de väl ?
    Så länge man vet att man inte har någon sjukdom, medicinerar eller annat som exempelvis haft en propp för då ska man ringa genast och tala om vilken typ av komplikation man har eller har haft.  
  • Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-08-12 07:00:00 följande:

Där har ni stickerna iaf, sista är från idag(omärkt), får starkare på eftermiddagarna. Plussade väldigt tidigt eller är de spöksträck på alla ?
    -9 har jag svårt att se men alla de andra är positiva =)
Svar på tråden Aprilbebis 2012