Inlägg från: mamma2kids |Visa alla inlägg
  • mamma2kids

Aprilbebis 2012

jag vill också va med i bf listan.
    15 april.29år.väntar tredje barnet

• mamma2kids

joo torr i munnen e  bara förnamnet här också är ni andra sjukt trötta?jag ska iväg o jobba snart hur ska man orka??jäääspp.mår illa också.magen kurrar av hunger men ingen matlust.tvingade i  mig 2 pannkakor imorse.så lite har man fått i sig iaf.

• mamma2kids
    NINACRT skrev 2011-08-21 08:04:56 följande:
    Idag var vi på spa med ansiktsbehandling och massage, men massagen fick jag avstå ifrån... då jag är i gravid, fick fotvård istället. Hur mår ni? Symtom? Jag har svårt att sova, somnar bra men kan inte sov amer än 7h och vaknar många gånger. Huvudvärk och ingen matlust.
    jag är extremt trött
    första 1,5 veckorna noll matlust,nu äter jag hela tiden för att de hjälper mot illamåendet.knappt känt av de.
    jag fryser ofta
    magen är som en fotboll
    yr,nå fel i tarmarna får ont av fett,kryddat m.m gick in i v.7 idag
    bröstvårtevärk också
    de va nog allt
  • mamma2kids

glömde vakna 3ggr inatt tex för att kissa,jobbigt.men gla för alla symtom ändå

• mamma2kids

känns som mensvärk,men sitter ej i hela tiden kommer då o då varje dag.bränner längst ner i tjej magen just nu.värk vid bara ena äggledaren hade jag med tvåan kommer jag ihåg genom hela graviditeten.6+0

• mamma2kids

allas hormonnivåer ligger olika samt att ultraljud har en felmarginal på + - 2 veckor.dom mäter millimetrar.oroa dig inte klemma allt för mycket nu.vet precis hur det känns med fruktansvärd oro som förstör allt,man vill bara vara lycklig och kunna njuta.tiden går sååå sakta,ska själv på första vul idag,fett nervös har ej sovit nått.6+5.

• mamma2kids

aldrig hört att man kollar på siffrorna.man kollar ju att hcg nivån stiger.huvudsaken.finns läkare som kan oroa en verkligen.men efter allt har jag lärt mig att lita på min magkänsla och de jag tror om saken.
    när jag vänta ettan så sa dom 3dgr före att barnet va alldeles för liten för veckorna.skulle väga endast 2,2kg max.dom visade neontalavdelningen o grejjer.ut kom en grabb på 2850g.hur fel mätt var inte det då hehe.
    man hoppas verkligen allt är okej och att de vill ge mig blodförtunnande.va till barnenshus igår med barnen,då tjuvkikade jag på barnvagnar,och tänkte tänk om amn skulle få vara med om lyckan igen att verkligen få babysen,vara med om allt igen,alla inköp,babytiden allt.försöker liksom printa in i skallen att de kommer gå åt pipan,så att inge kommer som en chock.sjukt,vet men vad gör man med en massa missfall i bagaget.just de en sak till om hormonsiffrorna,du har väll hört om låghormonare tex samt läst att alla plussar väldans olika vissa i bim-8 och andra efter bim bara där är de ju en rejält hcg nivå skillnad.alla har olika siffor helt enkelt.

• mamma2kids

värsta dagen med illamåendet idag å herre gud urk..trött som en gris sovit mellan 10-11,och måste lägga mig snart igen.har även magsmärtor.känns ända ner i underlivet nånstans.så idag är det ingen vidare dag inte 7+0

• mamma2kids

brösten e öm,men kommer dagar då de ömmar mindre,då blir jag fett orolig.dom är tyngre helt klart.hur är eran"mensvärk"/"växtvärk" här värker de ganska mycket denna vecka.v8 .även i underlivet känns de.men läste at slemproppen bildas denna vecka samt att fostret växer till dubbel strl.kan de vara drför?

• mamma2kids

Frös som en gris frams tills för nån dag sen gick in i v.8 igår.jag får världens illamående attacker som kommer huxflux,hände på coop nyss snabbt ut från affärn hehe

Svar på tråden Aprilbebis 2012