• Humlan83

Aprilbebis 2012

Plussade på min födelsedag den 18.8 efter 1 1/2 års försök till ett syskon åt vår dotter på 4 år. :) Räknat ut att BF borde bli runt den 23.4... :) *happy*

• Humlan83

Ska på kräftskiva i helgen. Vill inte berätta för vännerna ännu då det är så tidigt... Många kommer säkert fundera varför man inte dricker, men får slingra sej ur det på nåt vis. Men vågar man äta kräftor?

• Humlan83
    NINACRT skrev 2011-09-02 21:28:46 följande:
    humlan83, jag har också inskrivning 13.9. vilken vecka är du i? jag är i 7+0 idag.
    har inte riktigt koll. i vecka 7 tror jag. vet mera efter inskrivningen. då jag räknat ut BF datum här på FM visar det 23.4.
  • Humlan83

Förra veckan var jag på första ultrat! Allt såg bra ut o fick några fina bilder med hem av den lilla.   BF 24.4!
    Har till o från haft så ont i magen o varit säker på att det var missfall eller utomkveds på gångs... Men nu då allt såg ok ut där inne så känns det bättre!
    Har mått jätte bra hela graviditeten. O är arg på mej själv för att jag inte ändå kan njuta fullt ut av graviditeten. Går o oroar mig jämt o funderar o grubblar på allt som kan gå snett... Är så rädd för att jag på nåt sätt omedvetet ska skada fostret genom att äta fel eller nåt sånt... Suck!

• Humlan83
    vicki 83 skrev 2011-10-16 17:44:04 följande:
    vecka 13 nu och det känns som nästan alla mina symtom är borta...man blir ju super orolig att något är fel där inne...
    samma här, tycker tom. att magen blivit mindre... vecka 12+5.
Svar på tråden Aprilbebis 2012