vicki 83 skrev 2011-09-06 16:12:31 följande:
gud vad jag sover dåligt på nätterna,vaknar av att jag är illamående!!sover kanske bara 4 timmar per natt..e det inte nu man ska passa på att sova?!!
fått behålla en fralla idag,än så länge..hoppas på att få behålla nåt mer under resten av dagen..e så jäkla trött på att kräkas!!!
Hur mår ni andra?
Stackare..! och jag som tyckt att jag har det jättejobbigt. Är jätteillamående, men inte kräkts en enda gång (hittills..peppar peppar). Men ibland får jag för mig att det skulle hjälpa att få kräkas och att illamåendet skulle gå över... men det skulle nog inte hjälpa=(
Just nu är min sambo och handlar kalla maträtter åt mig. Jag är superhungrig hela tiden... men så fort jag kommer till köket blir jag superillamående och börjar ulka. Idag satt jag ute i blåsten och åt för att slippa känna lukten av maten. hihi. Så... jag får iallafall i mig lite mat, även om det handlar om några få skedar per mål (men försöker äta oftare). I morses vaknade jag och mådde dåligt och blev kvar i sängen till 12.30... hört att mariekex ska vara bra på morgonen för lillamåendet. Så det finns med på inköpslistan idag =)
Hur länge har du käkts och mått såhär?