• Angiiee

Aprilbebis 2012

Skriver in mig på listan:

{#emotions_dlg.flower} BF-lista Gravid

27/3 Monisen (andra barnet, 30 år)
    1/4 Sahara 28 (första barnet 28 år)
    7/4 Samhain Sally (första barnet 29 år)
    8/4 Sand84 (första barnet, 27år)
    9/4  pinkiepie    (andra barnet, 33 år) 
    14/4 Mauritius (andra barnet 34 år)
    17/4 Alexaa (första barnet, 26år)
    20/4 Sockerbrallan (första barnet, 28 år)
    22/4 Myessence (första barnet, 21 år)
    24/4 Angiiee (första barnet, 23 år) 

Solig

• Angiiee

Just ja, plussade 1 vecka innan BIM , BIM -8 Förvånad snacka om jag är chockad.
    Men har tat flera test så , alla visar pluss.Skrattande 

• Angiiee
    Tokstolla skrev 2011-08-10 08:33:01 följande:
    Du måste ju nästan haft ÄL innan du trott eller? 

va?, hade ägglossning den 3/8
  • Angiiee
    Tokstolla skrev 2011-08-10 09:36:21 följande:
    Tänkte bara på att det var så sjukt snabbt och en undran om du inte kan ha haft ÄL tidigare än du själv trott. 

Kan lägga upp bilder imorgon så får ni se. Jag är själv chockad .. Men glad ändå :)
  • Angiiee
    Ljushuvudet skrev 2011-08-11 23:04:04 följande:
    När ska man ringa BM egentligen?
    v.6 är de väl ?
  • Angiiee
    Tokstolla skrev 2011-08-12 06:55:04 följande:
    Så länge man vet att man inte har någon sjukdom, medicinerar eller annat som exempelvis haft en propp för då ska man ringa genast och tala om vilken typ av komplikation man har eller har haft.  
    okok :) då har jag ingen aning :P
  • Angiiee

Där har ni stickerna iaf, sista är från idag(omärkt), får starkare på eftermiddagarna. Plussade väldigt tidigt eller är de spöksträck på alla ?
  • Angiiee
    Tokstolla skrev 2011-08-12 07:10:20 följande:
    Tjejer kan ni hjälpa mig med en sak?
    Jag vet inte när jag ska räkna med att min mens började.
    Fredagen den 15e juli fick jag typ lite blodblandade flytningar som upphörde efter några timmar och det fanns inget blod i sikte förrän på lördagen. Då blödde jag mer normalt (kom igång sakta men ändå klarrött). 
    Så när var sista mensens första dag? Fredag eller lördag?

Fredag, brukar jag ta, de kommer blod o visar att mensen kommer närsom "riktiga flödet" ,men de är upp till dig mest Glad
  • Angiiee
    Mauritius skrev 2011-08-12 07:54:46 följande:
    Fick troligtvis MF igår.. Började blöda och blöder lie fortfarande. Inte så att det forsar men ändå.Jag ska göra et test lite senare för att se vad det visar.. Rynkar på näsan Lycka till alla ni andra som får behålla era små!
    Ingen idée att ta ett test, även om du fått missfall så visar de pluss i 4-5 veckers tid, om de inte va mer.
    Fick missfall i feb, fick vänta 2 veckor innan jag fick komma in o se om de va missfall. Så ring in, förklara symtomen.
  • Angiiee
    Milljor skrev 2011-08-12 09:29:43 följande:
    Supergravid skulle jag säga :)
    :D:D:D , tycker bara de är så tidigt, hade ägglossning den 3/8 och plussar 6dar efter. Lite svårt att ta in :)
Svar på tråden Aprilbebis 2012