• Simpan

Aprilbebis 2012

Hej! Kikar också in här och lägger i favoriter! Väntar en liten den 2 april om allt går som det ska :) Har två pojkar sen tidigare!
    Jag mår JÄTTEilla, som vid tidigare graviditeter :/ Men det sägs ju vara positivt att må illa! Bara att härda ut!

• Simpan

Tokstolla;
    Vad får du som trombosprofylax, och hur tidigt startade du med det? Jag har också haft propp men glömde tala om den detaljen när jag ringde bm. Tror att jag fick börja rätt tidigt förra grav. Kanske i vecka 6?! Nu är jag i vecka 7 och ska till bm på tisdag. Så jag väntar nog till dess så får hon boka läkartid då. Det borde väl inte vara nån fara? Nog för att jag ligger ner mest hela tiden pga illamående men ändå?

• Simpan

Är det någon som vill lägga in mig i listan? (skriver från mobil)
    simpan (3e barnet, 33 år)

• Simpan

Jag har också fått världens svettningar. Jag trodde nästan att det var klimakteriet ett tag ;)

• Simpan

Ja tack sockerbrallan! 3e barnet 33 år kom inte med, men det kan man ju fylla i en annan gång :D

• Simpan

Jag ska på ett första info samtal nästa vecka, (v7-8) men tror inte att det är själva inskrivningen. Vid graviditeterna var det bara ett samtal ungefär i vecka 12. Så se måste ha ändrat lite sen sist :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012