Inlägg från: 200701tös |Visa alla inlägg
  • 200701tös

Aprilbebis 2012

Hej!
    Hoppar in här ocksåGlad plussade 5augusti, är i vecka 14 nu. Det känns underbar och mår helt okejGlad BF 10 april2012. Men ni som väntar aprilbebis, har ni fått mage än?

• 200701tös
    chiqita skrev 2011-10-09 20:01:39 följande:
    Välkommen in!  
    Jodå, tror vi är flera som fått lite mage, storleken varierar dock  
    Tackar!
    Men jag ser ingen mage änObestämd 
  • 200701tös
    juskus skrev 2011-10-09 20:01:57 följande:
    200701tös- Jag har knappt någon mage och väntar mitt tredje barn....men om du tittar i bildtråden då får du se massor av magar:)
    Samma här:) det är andra barnet jag väntarGlad, kommer inte ihåg när jag fick mage med första, då det har gått nästan 5år nuSkrattande.
  • 200701tös
    godistroll skrev 2011-11-09 21:43:50 följande:
    Vi har berättat och flickan pratar mycket om "lillebror" hon vill ha lillasyster men säger lillebror!
    Det är samma här hos ossSkrattande vi berättade för vår dotter redan i vecka 10 och så började hon prata om "HAN"  i magen hela tiden, fast hon säger att hon vill ha en syster " en flicka". Men det roligaste är att hon vill klappa "honom" i magenSkrattande och frågar " när kommer han ut mamma?"
  • 200701tös

Grattis till alla lyckade rul och lycka till ni som ska göra det snart:)
    Ni som redan har gjort rul har jag en fråga. Undrar om hur mycket vägde era bebiser vid rul och i vilken vecka gjorde ni det?

Själva hade vi rul idag, allt gick supper bra. Bebisen vägde 159g och är i vecka 17+2 nu. Vad tycker ni? Själv tycker jag  att 159g är ganska för liten!!

• 200701tös
    hapinez skrev 2011-11-09 15:47:43 följande:
    Tack alla snälla för ni hälsar mig välkommen Glad

Läste att ni pratar om ultraljudet, själv ska jag in nästa ons och längtar massar massor!!! Ska bli helt fantastiskt att se det lilla knytet, är oxå orolig för att det inte ska se bra ut elr inte leva i värsta fall... Men jag intalar mig att allt är bra, har ju fått en liten liten mage men känner absolut inga sparkar elr nåt. Är ni många som känner sparkar?  När man ser i en del forum har många fått magar redan och jag är nu i v.17 och har som sagt en pytte liten bula som jag lätt kan dölja... Nojar lätt över att man inte fått någon mage men har förstått att det är VÄLDIGT olika... Man längtar ju så efter att få bebis mage hihihihi Glad
    Är det första barnet Ztarduzt?
    Själv har inte fått mage än och är i vecka 17+2. Däremot har känt sparkar redan 2-3veckor tillbakaSkrattande. Men det är våran andra barn faktiskt och det sägs att man känner rörelse tidigt med andra barnet.Med våran första kände jag ingenting förrän vecka 20.
  • 200701tös

Silvana10 jaobbigt med det beskedet. Men det viktigaste är bebisen som mår bra( glöm inte det). Hoppas att du känner dig bättre snart och får möjlighet o resa en annan gång.

På ultraljudet har det alltid varit förbjuden  att ha barn med och det står på lappen som vi fick hem.

Svar på tråden Aprilbebis 2012