Aprilbebis 2012
De var absolut de värsta jag har gjort i hela mitt liv. Jag känner mig så tom..
Kan inte förstå hur jobbigt det måste varit.
Jag hade kvar mina gamla gravbrallor, 2 par jeans.. men ett par framhäver magen så mkt så jag väntar lite med dom, men kan inte ha mina vanliga jeans utan snodd...o med snodd måste jag ha fler längre tröjor för...men köpt en jättemysig kofta o en tröja...leggins måste handlas oxå...så skönt när alla jeansen känns obehagliga att ha på sig.
Jag har gått upp 3kg, för att jag ätit konstant pga illamåendet. Och så äter jag mkt mer onyttigt än innan då jag åt LCHF mat.
Mage har jag redan fått, det syntes ingenting med 1an vid den här veckan. idag v11+2.
Jag känner lite fladder i magen då och då..kännt lite sen vecka 11-12 nån ggn därimellan.. känns lite roligt!
Ja, det säger ju även BM, med första barnet så minns jag inte exkat när jag kände första ggn men runt RUL tror jag el strax innan...typ v17-18
men tänk på att även flerbarnsmammor (tex Mirka) som snart har 11 känner först runt v 20...iaf va hon skrivit på sin blogg.. 
Vi ska inte kolla kön, vill ha den överraskningen på BB =) kollade inte med nr 1 heller.
Men har 2,5 v kvar till RUL... o har redan gått upp 5kg. Men äter ganska mkt...borde dra ner lite på frukosten bland annat...
Jag har RUL på tisdag så snart dags för mig oxå, men vi ska inte kolla kön, det ska bli spännande ändå o se den lill* för 3e ggn denna grav =)
Jag tycker det är ganska bra där man inte får reda på kön, visst det kanske var bättre för det barnet att inte komma till en familj som inte önskade det...men det är helt sjukt o göra abort för en sån sak.
Jag va på UL igår, och fick se bebisen i 40 min..men vi vill inte veta även om jag hoppas på en flicka så kommer jag såklart bli lika glad på förlossningen om det är en pojk =) har ju redan ett namn isf. Flicka är det lite svårare med just nu. Sonen önskade sig först helst en lillebror men säger jag nåt, så säger han att det faktiskt kan va en tjej där inne oxå o verkar lika glad för det
Så mysigt när han pussar på magen!