• Sannana

Aprilbebis 2012

Någon som har erfarenhet av foglossning och hur det känns. Jag har ont i svanken och smärtan strålar ut åt sidorna och lite ner mot skinkorna. Enda sättet jag inte har ont på är när jag ligger på sidan med en kudde mellan knäna, på rygg kan jag inte alls ligga. Kan det vara foglossning, eller "bara" ryggont?

• Sannana

Ingen som haft foglossning och kan berätta hur det känns? Fick inte ett enda svar tidigare...

• Sannana

Någon här som ska göra/har gjort kubtest? När gjorde ni själva ultaljudet? Jag har fått tid när jag är i v 12+6, känns sent..?

• Sannana

Ni som lyssnar på hjärtljudet, vart har ni köpt apparat och vad kostade den? Från vilken vecka kan man höra?

• Sannana

Hittar ingen på teknikmagasinets hemsida, vad ska jag söka på?

• Sannana

Nu har jag haft halsbränna som slagit till på eftermiddagen tre dagar i rad. Någon fler som känner av det? Känns lite tidigt, är i v 12.

• Sannana

Idag har jag gjort Kub-test och fick resultatet 1 på 20 000, så himla skönt att ha det gjort!

• Sannana

Sista dagarna har jag haft en lite märklig känsla i livmodern, det har dragit och spänt, inte ont, men lite obehagligt. Är i vecka 15. Någon som känt något liknande?

• Sannana

Någon som kan länka till bildtråden?

• Sannana

Finns det ingen bildtråd för aprilbarn?

Svar på tråden Aprilbebis 2012