• AnnC

Aprilbebis 2012

Tokstolla: jag har inte skrivit här förut men läser i tråden då jag också har Bf i april. Det var precis samma för mig, i lördags på 6+5 försvann alla mina symptom! Blev så klart jätteorolig och fick komma till gynakuten i måndags, allt såg fint ut och hjärtat slog. Är fortfarande orolig då det känns konstigt att allt bara försvann. Ring mvc/gyn och be att få kolla om du är orolig! Det ser säkert bra ut för dig också

• AnnC

Tokstolla: vad "skönt" att det kom tillbaka då :) ville dela med mig eftersom jag själv var helt hysterisk av oro i måndags och var helt säker på det värsta, men det gick ju bra ändå. Hoppas det går bra för oss resten av "skräckveckorna" :)

• AnnC

Beklagar det som hände er Kendi, så fruktansvärt att förlora sitt barn. Ta hand om varandra!!

• AnnC

Här är en bra sida där man kan jämföra de olika gravidförsäkringarna:
    http://www.gravidförsäkring.se/jamfor-gravidforsakringar

Själv har jag faktiskt tecknat två gratisförsäkringar, hos Trygg-Hansa och Länsförsäkringar. Har för mig jag tyckte Trygg-Hansa var bäst, men så har vi Länsförsäkringar på allt annat och kommer nog fortsätta ha det så sen så därför blev det båda, kostar ju ändå inget

Svar på tråden Aprilbebis 2012