Aprilbebis 2012
Hoppar in här ja:)
Bf den 24/4 -12. Har en dotter som är född 22/4 -09 :)
Har RUL den 22/11, nervös och längtar som bara den. Men har varit på kub/ nupp och då såg allt bra ut:)
Hoppar in här ja:)
Bf den 24/4 -12. Har en dotter som är född 22/4 -09 :)
Har RUL den 22/11, nervös och längtar som bara den. Men har varit på kub/ nupp och då såg allt bra ut:)

Jag går in i vecka 18 (17+0) i morgon och tänkte höra om det är några här som har haft sammandragningar så här tidigt?
Vet inte om man bör oroa sig eller bara ta det lite lugnare. Har haft några om dagen i två dagar nu.
Blir också orolig över att jag inte känt bebis på över en vecka :(
Inte så vanligt att man känner av den varje dag så här tidigt men har man väl känt den så borde man väll känna av den lite oftare?
Hatar att vara så här nojig, skulle gärna vilja åka in nu på en gång och kolla läget med ul och se så allt är bra. Men jag har rul den 22/11 så skall nog hålla ut tills dess:/
Någon mer som har RUL på tisdag(22/11)?
Ni som har tagit reda på kön, varför gjorde ni det?
Det lutar åt att vi kommer att ta reda på könet, men det är svårt att bestämma sig till 100%.
Äntligen är det dagen innan RUL!!:) Skall bli så spännande att se det lilla livet igen. Vi hoppas på att få reda på ett kön imorgon så vi kan handla lite kläder åt det lilla livet:)
LillaTjorven:
Det ända jag vet är att har man den i framkant kan det ta längre tid innan man känner barnets rörelse.
Vi resonerade så också att vi köpet en ny city cross till barn nr 1 eftersom vi ville ha en till, minst. Hahaha, nu sitter vi här med nr 2 på väg och nu nu vill jag ha en ny nitro:) Sista barnet men vill ändå ha en ny. Det blir den tredje nya vagnen vi köper( sambon är mindre imponerad:/)
Jag var på inskrivning i vecka 10. Nästa besök är i januari då är jag i vecka 25. Sen tror jag att jag går dit var tredje vecka och sen varannan.
Lite dåligt men men vad gör man:/