Aprilbebis 2012
Hmm.. min man tycker allt är för tidigt, det ska inte köpas saker, vi ska inte prata namn etc etc... jag känner att jag har abstinens så jag smygsurfar efter babykläder på tradera...
Hmm.. min man tycker allt är för tidigt, det ska inte köpas saker, vi ska inte prata namn etc etc... jag känner att jag har abstinens så jag smygsurfar efter babykläder på tradera...
Va roligt att läsa om vad ni har hittat för saker! Känns som om jag inte är på helt fel ställe ändå... har smygbudat på lite bodies och sparkdräkter och har tillgång till barnvagn och spjälsäng från familjen, ska nog köpa det mesta begagnat - det passar vår ekonomi bäst
Var på stan med mamma idag och hon tyckte det var för tidigt att köpa kläder till bäbisen men hon köpte garn för hon ville sticka en filt, och eftersom vi inte firat jul ihop köpte hon en jättesnygg kjol från desigual - riktigt rolig faktiskt - det är en egyptisk flicka som håller uppe magen åt mig :D
www.redlane.ie/images/powersktfrt.jpg <--- den här =)
Jag har mycket humor så gillar precis sånt här :D
Fick dessutom en jättefin amningströja från PoP som jag tänkte ha till + att jag kan använda den hela amningen sen! LYX! <3 mor... (hennes första barnbarn iofs så hon tycker det är jätteroligt allt mammigt och barnigt :))
Ha det bra!
Glömde säga att jag ska ha kläderna imorgonkväll på 4-rättersmiddagen vi ska knåpa ihop med lite vänner
Jag hittade den här artikeln efter jag såg uppdrag gransknings program om sfinkterrupturer.
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:FIAKf0HrwqQJ:portal.omv.lu.se/publicfiles/samarbetsorgan/nordejordemodern/studentrapporter/MariaochCathrine.pdf+f%C3%B6rhindra+sfinkterruptur&hl=sv&gl=se&pid=bl&srcid=ADGEESgWsUp1sQJjMINZ_-6vOm_W7ANQlQIl3t0A0kEqIygMALGXTPBEq3-jd_NesWqyQ5m8Xa7xCqFa6jFRN1on1123mPuFrNhS7M-US3bR-s3pPN3Y2yFNK771WrAamsMCp9eu-IrX&sig=AHIEtbQA9R116fUFcKCVUC3HD0IvptoCjA&pli=1
Kändes bra o läsa eftersom jag är förstföderska och lite rädd. Ska använda weledas massageolja för perineum också.
Gott nytt 2012
Länken måste ni kopiera hela - blev konstigt när jag skrev in den...