Aprilbebis 2012
/K
Jeansen tar jag när jag lämnar huset.
Annars har jag åxå vanliga mjukisbyxor som bara har mjuk mudd, både breda och de som hamnar under magen. Fungerar bra det åxå. 
Wieeee jag har fått min graviditetspenning godkänd.
Var ju i förra veckan jag skicka in den. De var riktigt snabba måste jag säga. Skickade ju in 400 papper bara för att det inte skulle finnas nga frågetecken ang vad jag gör på dagarna.
Nu är det bara sjukskrivningen som ska bli godkänd åxå. Senast 20e ska jag ha fått svar ang det. 
/K
Hej alla..har varit en känslosam dag för min del idag..både fått negativt och positivt besked..var på spec.mvc idag o de gjorde mitt första TUL denna grav o bebisen beräknades ligga +32 % o väga ca 1600 gram i v.28+0 så det var en del för mkt..men fick iaf bra stöd av bm o läkare efteråt men känslorna svallade iaf över hos bm innan jag gick därifrån..men ska tillbaka om 2 veckor o hoppas det planar ut sig o ska kämpa allt vad jag kan för att det ska bli bättre.. så det var det negativa..
o så till det positiva fick jag veta innan jag gick hem från jobbet på eftermiddagen då resten av dagen varit jobbig att cheferna ordnat med avstängning iaf o ska bara fylla i kompletteringen till fk för grav.penningen.jätteskönt så det innebär att jag bara har 3 veckor kvar att jobba helt underbart!