• Frida1987

Ung mamma i örebro?

Hej!
    Jag heter Frida är 23 år gammal och har en dotter på 1 månad, nu när min sambo börjat jobba så känns dagarna lite småsega. Jag känner inte någon som har barn i min ålder här så tänkte höra om det möjligtvis finns nån i min ålder som har lust att träffas och ta en fika eller nått?

• Svar på tråden Ung mamma i örebro?
  • Lillaembryot

Hej Frida!

Jag väntar mitt första barn som kommer i mars nästa år. Det kanske funkar ändå?
    Ha en fin kväll!
    Själv är jag 20 och bor i Örebro, dock så flyttar jag 40 minuter utanför Örebro om ett par dagar :/

• Frida1987

hej! jaha okej va kul grattis! ja absolut alltid kul att lära känna nytt folk :).Vart ska du flytta då?

• Lillaembryot

Tack detsamma!

Jag flyttar en bit utanför askersund.....nu är det bara några dagar kvar ;)

• Frida1987

Okej :). Men det är bara att du säger till när du har tid för jag har ju all tid i världen :).

• Lycklig1985

hej jag ses gärnaGlad har just fått min andra i början av avgusti en litten junieGlad.  vart bor du?  kram kram

• Lycklig1985

tackGlad vi bor på Rynningegatan. vad har du för någon litten? här är en bild på mina småFlört

• Lycklig1985
    vad sägs om en fika i morgon om du inte har andra planer. jag kan efter  lunchGlad kram
  • Frida1987

vore trevligt men just nu är jag sjuk, har åkt på en riktig förkylning men tar gärna det när jag är frisk igen?

Svar på tråden Ung mamma i örebro?