• Anonym (förvirrad)

Kraftig kvinna med smal kille?

Någon mer  *kraftig* kvinna som dejtar eller är tsm med en smal kille?
    hur känner ni det att han är mindre än er själva och så ? o hur andra ser på er hur hanskas ni med det ?
    dejtar själv en kille som är smal o jag är rätt kraftig , men har lite svårt släppa att han är så smal o jag är kraftig men tycker verkligen om honom:/..

• Svar på tråden Kraftig kvinna med smal kille?
  • MammaMia88

Jag är överviktig och min sambo är lång och spinkig.

Jag brukar småskratta åt att folk kanske ser oss som Helan & Halvan när vi är ute  

Däremot så är jag SJUKT avis på att han kan stoppa i sig kupiösa mängder skräp utan att gå upp ett gram medan en annan går upp 1kg av att titta på en kaka  

• linjes

mm gift med en man som är smalare än mig,det funkar lovar

• MammaMia88
    linjes skrev 2011-08-09 15:09:47 följande:
    mm gift med en man som är smalare än mig,det funkar lovar
    Fast hellre det än tvärtom :-S *elakt, jag vet!*
  • Petra b

Varför skulle det vara ett bekymmer egentligen? Jag har varit klotrund sedan innan tonåren och nästan bara dejtat/varit tillsammans med smala män. Nu är jag gift med en. :)

Hur andra ser på förhållandet? Vad spelar det för roll, sålänge ni trivs ihop? 

• Anonym (förvirrad)

Okay:) så ni har inte stöt på några *problem* eller så med det^^?
    gillar verkligen killen men av någon anledning gör det mig lite osäker att han är så smal Skäms

• Petra b
    MammaMia88 skrev 2011-08-09 15:09:41 följande
    Däremot så är jag SJUKT avis på att han kan stoppa i sig kupiösa mängder skräp utan att gå upp ett gram medan en annan går upp 1kg av att titta på en kaka  
    Word! Ju mer skräp min karl äter, desto bättre verkar han må. Jag håller tummarna för att det hinner ikapp honom i fyrtioårsåldern. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • MammaMia88
    Petra b skrev 2011-08-09 15:12:47 följande:
    Word! Ju mer skräp min karl äter, desto bättre verkar han må. Jag håller tummarna för att det hinner ikapp honom i fyrtioårsåldern. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hahaha, sjyst! Min är liknande, ju mer han stoppar i sig desto bättre mår han. Urk. Fast hoppas INTE det hinner ikapp honom i fyrtioårsåldern för då blire nog jobbigt.
    Anonym (förvirrad) skrev 2011-08-09 15:12:22 följande:
    Okay:) så ni har inte stöt på några *problem* eller så med det^^?
    gillar verkligen killen men av någon anledning gör det mig lite osäker att han är så smal Skäms
     Nix, inga problem alls
  • ollasulrika

Jag har alltid vart större än min make, inget som stör mej. Nu väger vi dock lika efter att jag gått ner nästan 45 kg. tror inte nån brytt sig om att vi varit olika stora...

• charmigkille

Jag har en model kropp som du ser på min profil bild men jag gillar kraftiga kvinnor spec me rund röv..

• Madick

Det är väl inga problem. Jag har det så dessutom ser jag många såna par ute på stan, det är nog inte så ovanligt.

En av varje kompletterar ju varann  

• Anonym
    charmigkille skrev 2011-08-13 11:32:17 följande:
    Jag har en model kropp som du ser på min profil bild men jag gillar kraftiga kvinnor spec me rund röv..
    HAHA!

Ont. Klart det inte är några problem.
  • mikroE

Min moster var stor och kraftig i sin kroppsbyggnad och dessutom ganska tjock. Hennes man var mager nästan skinntorr. Jag tror aldrig det var något problem men eftersom hon hade grav pms så var hon ibland orolig att hon skulle ha råkat döda honom, hennes pms var nämligen så stark ibland att hon hade minnesluckor och hon var rädd hon dödat honom och hon inte mindes det. (de är båda döda nu men han blev inte mördad *lovar*) Hon var nog inte bara dubbelt så tung som honom utan också dubbelt så stark.

• Rerre

min sambo väger 67 kg och jag 77 kg. Han är 182 cm och jag 154 cm. Sexlivet är OTROLIGT :D Helt perfekt! Förra mannen va både längre och mycket större och det fungerade inte alls. Så min erfarenhet säger mig att denna komination är den bästa :D. Strunta i vad andra tycker och gå på din egen känsla. Känns det bra så är det oftas det. Lycka till!

Sessan 050617, Manne 060831 & Plutten 120209
Svar på tråden Kraftig kvinna med smal kille?