• Anonym (Hanna)

När hör killen av sig efter dejt om han är intresserad?

Dum fråga kanske men jag träffade en kille i söndags. Han var hemma hos mig eftersom han bor i en anan stad. Vi hade inte sex.Han sa inna han gick att han gärna vill träffa mig igen och att jag får komma och hälsa på ngn helg hos honom. Nu är det tisdag och han har inte hört av sig. Jättefånigt att jag känner så men när brukar killen höra av sig om han är intresserad? Jag vill gärna smsa men det kanske är för tidigt? Vill ju itne vara för på och vill egentligen att han skall visa att han är intresserad? När hade ni hört av er annars?

• Svar på tråden När hör killen av sig efter dejt om han är intresserad?
  • Marnet

Han kanske sitter o tänker precis som du!? Om han ändå sagt att han vill träffas igen o att du kan komma till honom en helg. Hade han inte velat så hade han ju inte sagt nåt om han inte e konstig =) Ett sms e ju inte så farligt så skicka du !!!

• Ernst Hugo

Alla killar är exakt likadana så därför hör han av sig precis 50 timmar efter dejten Glad

Är du intresserad så är det inget brott att skicka ett sms för att tala om det, han blir glad. Skulle han vara osäker så lär ditt sms inte ändra på det. Kör hårt!  

Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Hanna)

Tack! jag skickade ett sms till honom nu så får väl invänta hans svar och se vad han svarar.

• jantingstrom
    Ernst Hugo skrev 2011-08-09 17:39:25 följande:
    Alla killar är exakt likadana så därför hör han av sig precis 50 timmar efter dejten Glad

Är du intresserad så är det inget brott att skicka ett sms för att tala om det, han blir glad. Skulle han vara osäker så lär ditt sms inte ändra på det. Kör hårt!  

fan trodde det var 3 dagar som gällde, det är det man har gjort fel på i alla år Skrattande
  • Anonym (Varför?)

Varför ska det där alltid vara så svårt? Att inte visa att man är intresserad om man är det och vänta på att den andra ska höra av sig. Om man är intresserad så är det väl bara att ringa när man känner för det och inte ta  så allvarligt på det. Blir den andra glad så är det ju bra att jag ringde och blir den inte glad så är det okej då med.
    För då vet jag att den inte är intresserad. 3-dagars regeln har funnits länge och är urlöjlig. Det blir ju bara ett spel då!! Visa att du är intresserad Äpple

• Anonym

Ett tips: Ring istället för att sms.a.
    Annars kommer du garanterat gå och analysera om varför/ hur/ när han kommer att svara på sms.et.

• jantingstrom
    Anonym (Varför?) skrev 2011-08-09 18:50:55 följande:
    Varför ska det där alltid vara så svårt? Att inte visa att man är intresserad om man är det och vänta på att den andra ska höra av sig. Om man är intresserad så är det väl bara att ringa när man känner för det och inte ta  så allvarligt på det. Blir den andra glad så är det ju bra att jag ringde och blir den inte glad så är det okej då med.
    För då vet jag att den inte är intresserad. 3-dagars regeln har funnits länge och är urlöjlig. Det blir ju bara ett spel då!! Visa att du är intresserad Äpple

håller med om att det är skitdumt med regeln, fast man ville inte när man var ung verkar för angelägen....
  • bigblock

Ehh, snabbt, typ dagen efter, men han kan ju sumpat ditt nr, sms"a och känn av svaret.

Kram

Svar på tråden När hör killen av sig efter dejt om han är intresserad?