• Teza73

Är de SANT, shit kan inte greppa detta :)

Jag svävar, jag skakar av oro och misstro, de bubblar i magen av galen förväntan
    ÄR detta en möjligt haha, ÄR de på riktigt SANT???

Vi har försökt 5 år efter 3 år ett misslyckat IVF, 6 månader senare en ofostrig graviditet ett halvår går igen och jag blir gravid via IVF med TVILLINGAR, vilken lycka i 6 hela månader fick jag glädjas, men lilla Johannes och Gabriella ville inte stanna hos oss :(

Nu har det gått 10 månader sen dom föddes och begravdes, sorgen är stor men vi går vidare.

Tanken att det nånsin skulle gå igen utan hjälp utan IVF har varit omöjlig i mitt huvud, men nu verkar de ha hänt, sitter här mitt i natten med testet i handen, vaknade och var sååå kissnödig, hade ett test liggande och då jag haft molvärk i 9 dagar fick jag sånna konstiga tankar att kanske, som man fått 1000 gånger förut och haft sååå fel och blivit sååå besviken.

Enda orsaken att jag testade på beräknad mensdag var att utesluta, så att inget hopp skulle gro, då min mens slutat vara punktligeheten själv efter tvillingarna.

Fick en chock, testet visar ett tydligt PLUS.

Har gått å intalat mej att jag inte vill eller kan just nu allt för att inte bli besviken mer, vi planerade att gifta oss i maj, haha nu ser de ut som vi ska ha barn då istället, ooooiiiiiii

Hjälp är såå rädd så jag skakar samtidigt, tänk om de e fel igen, tänk om de går fel igen ojoj å gubben jobbar i Norge hemma om 2 dar, ska jag vänta med att säga, eller ska jag skicka bild direkt och säga godmorgon pappa :)

Ojojoj Är så glad, lycklig, förvirrad, och rädd, säg nåt någon innan jag flippar ;)

• Svar på tråden Är de SANT, shit kan inte greppa detta :)
  • Frankofilen

Hurra! Grattis! Klart du ska skicka ett meddelande till mannen som har gjort det möjligt! Skrattande

• QueenLoo

Graaaattis! Fantastiskt! Vilken history ni haft. Önsker er all lycka!

/L

• WaltersMamma

Ååååh grattis vilken lycka! Jag hade nog inte lyckats hålla mig i två dagar:)

Lycka till med allt nu!!

• Blomman85

Grattis!! Hoppas allt går bra!

• Teza73

Åhhh tack alla för era fina grattis, haha ja inte kunde jag hålla mej, vet dom går upp där borta halv 7 hihi, han hann nog inte ur sängen innan mitt mms dök upp med bild på testet och ett: Gomorron PAPPAN

Hihi GLAD han blev, ringde efter 2 sekunder å skrek är de sant är de sant, sen hörde jag oron komma i hans röst oxå, men jag sa att denna gång blir de 3e gången gilt nu kommer allt klaffa. man måste tro. Dumt att spendera tiden med oro när man ska glädjas, är iaf det jag intygar mej själv.

Jag har ju 2  stora barn sen innan och blev tom farmor veckan innan tvillingarna kom Min fina sonson :), men min sambo har inga, å jag är sååå glad att jag äntligen ska få chansen att ge honom den bästa gåvan livet har att erbjuda ;).

Massa varma kramar till er alla

• mysis123

grattis grattis super grattis =)

• Teza73

Tack Mysis och Humlan. Nu är jag i vecka 6 5+4 närmare räknat, shit är nervös och lite nojig, men sååå otroligt glad. Ska ringa min fertilitetssköterska på Tisdag när hon kommer tillbax från sin semester, så jag kan få tid för tidigt VUL.

Är skönt att ha den möjligheten när man gått igenom så mycke knas. Hoppas jag får en tid snart, så jag kan få se hur de egentligen står till där inne med den lilla bönan. Hoppas så att det finns ett tickande litet hjärta där inne då, de måste de bara göra. Puhh en dag i taget ;)

Svar på tråden Är de SANT, shit kan inte greppa detta :)