Är de SANT, shit kan inte greppa detta :)
Jag svävar, jag skakar av oro och misstro, de bubblar i magen av galen förväntan
ÄR detta en möjligt haha, ÄR de på riktigt SANT???
Vi har försökt 5 år efter 3 år ett misslyckat IVF, 6 månader senare en ofostrig graviditet ett halvår går igen och jag blir gravid via IVF med TVILLINGAR, vilken lycka i 6 hela månader fick jag glädjas, men lilla Johannes och Gabriella ville inte stanna hos oss :(
Nu har det gått 10 månader sen dom föddes och begravdes, sorgen är stor men vi går vidare.
Tanken att det nånsin skulle gå igen utan hjälp utan IVF har varit omöjlig i mitt huvud, men nu verkar de ha hänt, sitter här mitt i natten med testet i handen, vaknade och var sååå kissnödig, hade ett test liggande och då jag haft molvärk i 9 dagar fick jag sånna konstiga tankar att kanske, som man fått 1000 gånger förut och haft sååå fel och blivit sååå besviken.
Enda orsaken att jag testade på beräknad mensdag var att utesluta, så att inget hopp skulle gro, då min mens slutat vara punktligeheten själv efter tvillingarna.
Fick en chock, testet visar ett tydligt PLUS.
Har gått å intalat mej att jag inte vill eller kan just nu allt för att inte bli besviken mer, vi planerade att gifta oss i maj, haha nu ser de ut som vi ska ha barn då istället, ooooiiiiiii
Hjälp är såå rädd så jag skakar samtidigt, tänk om de e fel igen, tänk om de går fel igen ojoj å gubben jobbar i Norge hemma om 2 dar, ska jag vänta med att säga, eller ska jag skicka bild direkt och säga godmorgon pappa :)
Ojojoj Är så glad, lycklig, förvirrad, och rädd, säg nåt någon innan jag flippar ;)