Vårt skrikiga barn ger oss ont i öronen!!
Våra öron är väl egentligen inte problemet!! Vår dotter på 9 mån skriker så fort det är något som inte passar henne. Hon kan vara nymatad, precis sovit och hon har all uppmärksamhet. Hur bra hon än har det så skriker hon. När man bär henne, i vagnen, I BILEN...överallt!!! Det är inte det lilla skriket utan det där allra högsta decibel skriket så att det ringer i öronen efter. Mina öron har dessutom börjat producera mer vax sen hon började skrika för ca 2 mån sedan. Många föräldrar vi träffas säger att deras barn också skriker på detta viset men sen visar det sig att de gör de inte alls. Vår dotter skriker ännu högre än något annat barn vi hört! Vi vet inte vad vi ska göra. Hon är ju så liten så hon förstår ju inte att man säger till henne. Man ska helt enkelt stå ut med det. Jo det måste vi ju göra.
Jag undrar om det är någon som varit i samma sits och har lite tips??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-12 15:46
Att jag la detta inlägg i känsliga rummet var att jag från början hade en annan attityd till min dotter och hennes skrikande. Var ganska trött på det när jag skrev om ni förstår vad jag menar...
Så jag ursäktar till alla de som verkligen har något KÄNSLIGT att skriva om och so har mer anledning att vara anonyma...