• Lindadjo

Är jag elak? Vill inte ordna 50-års fest till min man…

Näää.... du är inte det minsta elak! Jag är i din sits, får tredje barnet nästa vecka. Är i vecka 38 och aldrig i livet att jag skulle orka dra igång någon överraskningsfest nu! Och du som bor i ett annat land vad jag har förstått och inte har så bra kontakt med hans vänner dessutom. Nepp! Vill hans familj att han ska få en överraskningsfest så kan de fixa en själva åt honom tycker jag, de som inte är höggravida dessutom!!!
    Helt rätt beslut av dig, fårgar du mig!

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

frågar du mig ska det naturligtvis stå Inte fårgar.

• Lindadjo
    Anonym (Frugan) skrev 2011-08-11 14:37:00 följande:
    Jag har fragat och hans sporadiska svavande svar ar typ; ja... vi skulle ju kunna ordna en middag ute pa landet... (men jag vet att om jag inte tar tag i det sa kommer absolut _ingenting_ att ske).

Tack alla for svar, nu kanner jag mig mindre elak!
    Kan du inte ta upp med honom då, att du tycker att det är en bra idé han hade att ordna en middag ute på landet, och säg sen att du inte orkar fixa det själv nu, utan att han åtminstone måste hjälpa till med det. För tusan, du är ju höggravid. Vad är det för mansgris till karl om han bara förväntar sig att det ska hända av sig själv! Eller ta för givet att hans höggravida fru ska ta tag i det själv. Säg att om han vill ha det så får han hjälpa till, annars blir det inget! Punkt!
Svar på tråden Är jag elak? Vill inte ordna 50-års fest till min man…