• Anonym (vill)

När han inte vill

Min kille vill inte ha sex lika ofta som jag. Han vet att jag vill oftare men gör ingen ansträngning för att försöka mötas halvvägs. De dagar han inte vill ignorerar han mig bara. Jag blir ledsen. Det sårar mig djupt. Han säger att han tänder på mig men inte vill ändå. Han får alltid stånd av att röra vid mig, mysa, pussas men stöter ändå ifrån sig.

Vad ska jag göra och hur ska jag tänka för att inte bli så sårad. Mår inte bra av det.

• Svar på tråden När han inte vill
  • Anonym (suck)

Tråd efter tråd efter tråd om samma sak. Det är INTE dig det är fel på utan din kille har lägre sexdrift än dig. Synd att han inte vill möta dig på halva vägen, men du kanske kan sköta dina behov på egen hand då han inte vill och inte ta det personligt??

• Anonym (vill)
    Anonym (suck) skrev 2011-08-11 13:36:32 följande:
    Tråd efter tråd efter tråd om samma sak. Det är INTE dig det är fel på utan din kille har lägre sexdrift än dig. Synd att han inte vill möta dig på halva vägen, men du kanske kan sköta dina behov på egen hand då han inte vill och inte ta det personligt??
    Det här är den andra tråden. Och jag frågar för att jag är ledsen, mår dåligt och behöver råd. Inte påhopp.
  • Anonym (suck)
    Anonym (vill) skrev 2011-08-11 13:40:28 följande:
    Det här är den andra tråden. Och jag frågar för att jag är ledsen, mår dåligt och behöver råd. Inte påhopp.
    Jag tycker att jag gav dig en del råd. Han sägr att han tänder på dig = inget fel på dig. Han vill inte ha sex = inte lika stor sexdrift som du. Mår du så pass dåligt så borde du såklart prata med honom om det.
  • Anonym (vill)
    Anonym (suck) skrev 2011-08-11 13:42:52 följande:
    Jag tycker att jag gav dig en del råd. Han sägr att han tänder på dig = inget fel på dig. Han vill inte ha sex = inte lika stor sexdrift som du. Mår du så pass dåligt så borde du såklart prata med honom om det.
    Jag har ju försökt! Det hjälper inte. Han skulle aldrig göra något för att mötas på halva vägen eller försöka ändra sig. Det är jag som har fått stå för sånt jämt.
    Man kan bara ändra sig själv.
  • Anonym (vill)
    Anonym skrev 2011-08-11 13:46:41 följande:
    Men onanerar du inte?
    Jo men jag får inte den där närheten som man behöver av det. Sen blir det aldrig lika skönt. Det är inte samma sak.
  • Anonym (suck)
    Anonym (vill) skrev 2011-08-11 13:45:04 följande:
    Jag har ju försökt! Det hjälper inte. Han skulle aldrig göra något för att mötas på halva vägen eller försöka ändra sig. Det är jag som har fått stå för sånt jämt.
    Man kan bara ändra sig själv.
    Nej ok då kanske ni inte är rätt för varandra då. Är ju väldigt svårt att ställa upp på sex när man verkligen inte vill heller, det om nåt leder ju till minskad lust.

Som du säger så får du ändra dig själv, ta vara på de tillfällen ni har sex och onanera resten av tiden (om inte din kille vill hjälpa till ibland utan att för den sakens skull ha sex). Fungerar inte det så får du nog leta ny partner för tjat om sex lär knappast hjälpa.
  • Anonym (suck)
    Anonym (vill) skrev 2011-08-11 13:47:48 följande:
    Jo men jag får inte den där närheten som man behöver av det. Sen blir det aldrig lika skönt. Det är inte samma sak.
    Vet din kille hur dåligt han får dig att må så tycker jag ändå att han borde hjälpa dig iaf med fingrar lr tunga. Har ni mycket annan närhet? Har man mycket annan närhet så tycker inte jag den närheten man får av sex är särskilt viktig, men det där är ju så olika också.
  • Anonym (vill)
    Anonym (suck) skrev 2011-08-11 13:50:09 följande:
    Nej ok då kanske ni inte är rätt för varandra då. Är ju väldigt svårt att ställa upp på sex när man verkligen inte vill heller, det om nåt leder ju till minskad lust.

Som du säger så får du ändra dig själv, ta vara på de tillfällen ni har sex och onanera resten av tiden (om inte din kille vill hjälpa till ibland utan att för den sakens skull ha sex). Fungerar inte det så får du nog leta ny partner för tjat om sex lär knappast hjälpa.
    Du har rätt.
    Tackar!

Hej då!
  • Anonym (vill)
    Anonym (suck) skrev 2011-08-11 13:51:53 följande:
    Vet din kille hur dåligt han får dig att må så tycker jag ändå att han borde hjälpa dig iaf med fingrar lr tunga. Har ni mycket annan närhet? Har man mycket annan närhet så tycker inte jag den närheten man får av sex är särskilt viktig, men det där är ju så olika också.
    Problemet är att när vi myser blir jag så kåt så då vill jag ha sex. Jag tänder så enormt på honom. Jag har aldrig gillat sex eller haft det mycket innan jag träffde honom. Han är som en gud.
    När vi väl ha sex njuter jag till max. Men han kommer på ca 5 min ibland snabbare och sen är det inget mer. Förstår du? Jag får aldrig en chans att hinna bli less som han får. Sen är han nöjd och godnatt.
Svar på tråden När han inte vill