Inlägg från: Anonym (Förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvirrad)

Jag får panik!!

Jag har hus ,sambo.. Vi har de rätt bra..

Men nu vet jag inte vad som händer.. Tror jag håller på o bli förälskad i min jobbarkompis.
    Hon är tjej jag är tjej, har aldrig varit med en tjej, förutom hånglat med några..Tycker kvinnokroppen kan
    vara vacker, sexig., men har aldrig tänkt nåt MER än så..
    Men NU .. aa gud säger ja bara.. Vet inte om eller hur hon känner.. Vi har börjat snacka massa, kan sitta o chatta
    i flera timmar på kvällarna, vill lixom inte sluta.. Känns som jag drunknar i hennes ögon.. Jag blir generad när ja möter hennes blick första gången på dagen, JAG som annars absolut inte brukar bli de.. Berättar saker som jag annars inte skulle prata om, saker om mej själv..

Jag är totalt förvirrad..

• Svar på tråden Jag får panik!!
  • Anonym (Förvirrad)

Ingen som kännt så här? vet inte ens om hon gillar tjejer....

• Anonym (Förvirrad)

Ingen?

• Anonym (Förvirrad)

Jo härligt o härligt, förvirrande skulle ja nog säga..

• Anonym (Förvirrad)

Jag vet inte, vill inte, vet inte ens hur hon känner..

• Anonym (Förvirrad)

Förälskad blir inte jag bara sådär..Undrar om jag tolkar henne rätt..

• Anonym (Förvirrad)

Ok ,de känns som de händer nåt i bådas ögon när vi ses.. fan nnnnnnjag försöker intala mej själv att jag inbillar mej att det bara är en knäpp., men så fort jag tänker på henne kommer jag på mej själv att jag går o ler...

• Anonym (Förvirrad)

Jag har inte känt henne länge, vi jobbar bara ihop.har aldrig umgåtts utanför jobbet.. hon e yngre o ska plugga..
    Ååå ja vill inte att de ska va så här men ändå tänker ja på henne hela tiden..

• Anonym (Förvirrad)

ingen...?

• Anonym (Förvirrad)

OOooo! Här händer det grejer , blir alldeles lipfärdig när jag inser att jag inte är helt ensamm i den här stora världen!
    För min del är allt på stand by just nu. HON har flyttat =(

• Anonym (Förvirrad)

Vi träffades ett antal ggr ,snabba möten och tror aldrig jag upplevt sån hetta.. Men hon är ung ,hon har drömmar och även om hennes närhet gör mig totalt nervsjuk kan jag inte begära nåt av henne.. Tror inte hon är redo för något förhållande ..

Man kan inte låta bli och undra, vad är det som händer när man känner så här med en kvinna, har aldrig kännt så här så det är klart att man blir "chockad" , är det tristess i sitt "gamla" förhållande..? Betyder det ingen egentligen.. Så svårt att veta om man gör "rätt"..

Svar på tråden Jag får panik!!