• Anonym (.)

Jag får panik!!

Anonym (Jag med!) skrev 2011-10-18 21:39:03 följande:
    Jag är lycklig med min man. Vi har ett bra förhållande. Jag kan inte tänka mig att leva u t a n honom. Men. Den här Tjejen. 

Jag blir knäsvag.

Har aldrig känt såhär. Vi är olika. Jag ser ingen framtid med henne. Men jag är påverkad av henne. Drömmer om henne. Tänker på henne. Längtar efter henne.

Vill ha henne. Och min man.

Är det normalt? 
    Exakt så är det för mig!!! (jag skrev ovanför dig)
    Jag älskar min man och är otroligt kär, vill leva med honom och bilda familj med honom. Men vad gör den här tjejen med mig? Alltså när hon ler, jag bara smälter. Men precis som för dig så är vi olika, jag ser ingen framtid med henne och hon vet ju inte om någonting heller. Jag fattar bara inte hur jag som är så straight (var?) kan bli såhär.. hon är ju gay, så mycket har jag tagit reda på efter att jag märkte att jag drogs till henne.
  • Anonym (.)
    Anonym (Jag med!) skrev 2011-10-18 21:53:58 följande:
    Ibland undrar jag om det verkligen bara är en endaste person? Eller kan det vara så att man kan vara kär/förälskad i/älska flera? 

Jag vill så gärna bara vara kär i min man men går det? Kan man leva ett liv utan att hitta själsfränder eller bli kär/kåt/intresserad av andra n å g o n gång?

Jag vet inte! Jag blir så förvirrad! Men samtidigt...måste man följa alla impulser? Eller kan man bara flyta med? Se det för vad det är? Något som går över (?). Eller ljuger man för sig själv då?
    Njea..jag har ganska lätt för att bli förälskad och vet att det tar några veckor innan det lägger sig. I slutändan vill jag ju vara med min man och älskar honom över allt annat.
    Men jag har aldrig tittat åt en kvinna förut och det gör liksom att jag inte tycker att det vore lika illa att hångla lite, det vore inte otrohet .. eller är det det? Hade det varit en man så vet jag ju att det är totalförbjudet och bryr mig inte nämnvärt heller att fundera över det.
Svar på tråden Jag får panik!!