• BabbelMia

Vinteroverall från H&M

Hej!

Kikat runt på overaller i veckan, och hittade en jättefin på HM som jag är sugen på.
    Så nu undrar jag om någen har erfarenhet av deras vinterkläder, bra som dålig, och vad ni tycker?
    Priset är ju kalasbra, men det gör ju att man blir lite skeptisk med vad gäller slitstyrka o vattenpelare och så.

Gillar HM, men som sagt, ytterkläder är lite annat en mysisar lixom speciellt i vintertid och på dagis.       

• Svar på tråden Vinteroverall från H&M
  • La Lola

Mina barn har aldrig haft något annat än overaller från H&M eller Kappahl.

Här i jämtland funkar de finfint tycker jag.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • BabbelMia

Vad bra, då borde de ju funka i Örebro med :)

Hade KAX förra vintern, jättenöjd med den med, bara att HMs var finare just i år

• anemix

Jag har beställt och idag fått hem HM overallen (svart för 399?). De är superfina o känns bra men de var väldigt " smala" upptill jag har en snart 5 årig kille som bara väger 16 kg ( väldigt smal mao) o jag måste byta den i stl 110 som jag hade beställt till en 116. samma sak till lillebror hade beställt en 104 men han får ta brorsans 110 istället

• BabbelMia

Oki, vad bra, för jag klurar på 98 eller 104, hon hade 92 förra året. Så satsar nog på 104, om än att overallen jag kikat på kostade en 100-lapp mer så inte riktigt samma modell då...

Svar på tråden Vinteroverall från H&M