• Anonym

Spå din framtid fel eller rätt?

Jag känner att mitt liv är på botten och vägen till toppen är otroligt lång.. jag orkar inte mer liksom.
    Är det fel att spå sin framtid? Bara för att få lite gnutta hopp kanske?

Vet att de förmodligen kan bli dåligt me.. 

• Svar på tråden Spå din framtid fel eller rätt?
  • Anonym

Nej, gör inte det! Du behöver inte det.
    Det är bara lögn och inbillning.
    Hitta dig hellre till det andliga.

Fokusera dig istället på problemen som du har,
    och aktivera dig med ngt som kan få upp ditt humör!
    Det kommer dagar som man mår dåligt då och då.
    Men låt inte dem ta över styret..
    Utan det är just då som du helst ska hitta på ngt
    för att komma på andra tankar.
    Träffa ngn som får dig att må bättre?

Sköt om dig! och var rädd om dig.

• Anonym (labil optimist)

Jag brukar tänka att om allt är åt helvete för stunden så kan det bara gå uppåt.

(Aet har iofs gjort att jag nästan får ångest av att vara lycklig istället för då finns det ju bara ett håll...  Obestämd)

Men på botten så funkar det bra.

Ska tillägga att jag har urknäppa humör som går ihop med mina hormoner, vill ta livet av mig två dar i månaden och kan kliva över hus och besegra hela värden två dar i månaden, ungefär.

• Anonym

Fast nej, detta funkar inte längre :(

Jag har gått igenom SÅ mycket skit här i livet och för många år så räddade det mig - att aktivera mig, drog på mig massa jobb och tränade som en idiot. Mådde så himla bra men slet på mig fysiskt.. men idag funkar itne det längre..
    DET FINNS inget , exakt inget som kan trösta mig..

jag frågar mig själv, svarar på mina frågor och håller på sådär,jag går hos en pyskolog men det går inte.. jag kommer inte fram till något mer än att livet suger.. 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-08-12 23:14:12 följande:
    Fast nej, detta funkar inte längre :(

Jag har gått igenom SÅ mycket skit här i livet och för många år så räddade det mig - att aktivera mig, drog på mig massa jobb och tränade som en idiot. Mådde så himla bra men slet på mig fysiskt.. men idag funkar itne det längre..
    DET FINNS inget , exakt inget som kan trösta mig..

jag frågar mig själv, svarar på mina frågor och håller på sådär,jag går hos en pyskolog men det går inte.. jag kommer inte fram till något mer än att livet suger.. 
    Försök ändå tänka positivt, peppa dig med positivt självprat. Tänk hur långt i livet du kommit och allt du klarat av. Jag har också varit med om mycket skit i livet men jag tänker inte låta det som hänt förr dra ner mig. Försök lev mer här och nu! Testa nya maträtter, prova på någon ny variation av träning - kanske dans? gå ut och gå.. Låna spännande böcker från biblioteket. Jag läste boken "befriad från ångest" av Lucinda Bassett. Skitbra bok för själen!
  • Hyperduttan

Ja varför inte om du känner att det kan ge dig lite hopp?
    Jag spådde mig mkt på slutet av 90-talet och allt slog in, tycker det är faschinerande  

Svar på tråden Spå din framtid fel eller rätt?